منصوریان: فیگو و داویدز از دوران بازیگری‌شان آماده‌تر بودند

منصوریان: فیگو و داویدز از دوران بازیگری‌شان آماده‌تر بودند

سرمربی تیم نفت تهران گفت: فیگو و داویدز نشان دادند از دوران بازیگری‌شان آماده‌تر هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان بعد از بازی ستارگان ایران و جهان با اعلام اینکه تیم ستارگان ایران با مشکل بدنی مواجه بودند اظهار داشت: من بعد از مسابقه به چشم دیدم وقتی فیگو، داویدز و پائولتا لباس خود را درآوردند وضعیت بدن‌های‌شان هیچ تفاوتی با جوانی آنها نداشت و چه بسا شرایط‌شان بهتر بود.

وی افزود: این بازی بیشتر جنبه خیرخواهانه داشت و جا دارد از حسین یاریار تشکر کنم و یک خسته نباشید به او بگویم. خود من فکر نمی‌کردم روزی امثال فرناندو هیرو، ادگار داویدز، لوئیز فیگو در تهران و ورزشگاه آزادی بازی کنند.

منصوریان درباره کیفیت فنی بازی نیز گفت: بازی در سطح خوبی برگزار شد و جدا از اینکه بازیکنان دو تیم با هم رقابت خوبی داشتند رفتارها و اخلاق بازیکنان تیم ستارگان جهان نیز خیلی خوب و محبت‌آمیز بود.

سرمربی نفت تهران در واکنش به این موضوع که در طول بازی مشخص بود داویدز رفتار خوبی با بازیکنان تیم ستارگان ایران ندارد، عنوان کرد: نه اصلا بحث این چیزها نبود اعتقاد ما این است همه فوتبالیست‌ها دوست ندارند در زمین بازنده باشند. هر چقدر هم بزرگ‌تر می‌شوند افتادگی آنها بیشتر می‌شود اگر کری در میدان بود چیز عجیبی نبود و این مسائل خیلی عادی است.

وی درباره شباهتش با روبرتو کارلوس گفت: اتفاقا فرناندو هیرو در جریان بازی به من گفت تو چقدر شبیه روبرتو کارلوس هستی.

منصوریان درباره گلی که ایران به ثمر رساند اما داور نپذیرفت گفت: خداداد افشاریان است دیگر، چه می‌شود کرد؟!

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که تفاوت تیم‌های ستارگان ایران و جهان چه بود، تصریح کرد: تفاوت اصلی دو تیم در کیلوهای اضافه بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon