علی مطهری: دولت باید به مسائل داخلی هم توجه کند


علی مطهری: دولت باید به مسائل داخلی هم توجه کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به موازات سیاست خارجی به داخل هم بیشتر توجه کند و رئیس جمهور باید کاستی‌ها را برطرف کند و در موضوع فرهنگ دولت‌ها باید حساس باشند و سبک زندگی اسلامی را در جامعه تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از علی‌آبادکتول، علی مطهری شامگاه جمعه در جشن بزرگ هفته دولت در سالن ورزشی شهدای روستای محمدآبادکتول اظهار داشت: در آینده نیاز به مجلسی قوی و کارآمد داریم و این راه رفع بسیاری از مشکلات کشور است و باید تلاش کنیم تا افرادی خوش‌فکر و مستقل و دارای حریت و آزادی فکر و مستقل وارد مجلس شوند.

وی افزود: دولت باید به موازات سیاست خارجی به داخل هم بیشتر توجه کند و رئیس جمهور باید کاستی‌ها را برطرف کند و در موضوع فرهنگ دولت‌ها باید حساس باشند و سبک زندگی اسلامی را در جامعه تقویت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست ما براساس آموزه‌های قرآن نباید حذف رقیب باشد و این کار اشتباهی است و اینکه گروهی بخواهد گروه دیگر را از صحنه خارج کند اشتباه است و کشور را باید همه اداره کنیم.

مطهری افزود: نباید تلاش‌های دولت‌ها را کنار بگذاریم و از روسای جمهور سابق استفاده کنیم و مثلا از هاشمی بین کشورهای عربی و عربستان و احمدی‌نژاد هم در امریکای لاتین بهره گرفت و این دولت نیز در سیاست خارجی موفق بوده که برجام گواه این موضوع است.

وی اظهار کرد: غربی‌ها هیچ‌گاه وارد مذاکره باکشورها نمی‌شوند، مگر اینکه روی قدرت سیاسی و ایدئولوژک آن کشور حساب کنند و قدرت ایران را احساس کردند که پای میز مذاکره با ما آمدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع امامت و نبوت گفت: مقام امامت بالاتر از نبوت است و امامت راهبری جامعه بوده و سخت‌تر است.

مطهری اظهار کرد: انسان باید همه ارزش‌ها را هماهنگ رشد دهد تا جامعه متعادل شود.

وی افزود: امام رضا(ع) با اقشار مختلف مردم مناظره می‌کرد و با منطق و استدلال پاسخ می‌داد و برای برخورد با مخالفان باید از امامان درس گرفته و به مخالفان اجازه اظهار نظر دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید فراموش کنیم که برای انقلاب چه عزیزانی را فدا کردیم و شهیدان رجائی و باهنر از سرمایه‌های انقلاب بودند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon