اجرای «لیان» در فستیوال «راین فارست» مالزی

اجرای «لیان» در فستیوال «راین فارست» مالزی

خبرگزاری تسنیم: گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان در فستیوال «راین فارست» مالزی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش گروه خبرگزاری تسنیم، محسن شریفیان درباره حضورش در این فستیوال موسیقی گفت: ما مستقلا به مالزی دعوت شده‌ایم و این خارج از همکاری‌های ما با مرکز موسیقی است.

از نکات متفاوت حضور لیان در این فستیوال بین المللی حضور محسن شریفیان به عنوان مدیر ورک شاپ سازهای بادی است، در این برنامه راسموس فریبو نوازنده ساکسیفون و جاکوب هولدسن نوازنده ترومپت، آندرس رینگارت نوازنده ترومبون از کشور دانمارک، آنتوان اسمیرینوف نوازنده نی انبان از کشور روسیه، ایون دیلون نوازنده نی‌انبان ایرلندی، آندور وگ نوازنده کروات ساز بومی دیپل و آرون مارتین نوازنده  دیجیریدو از استرالیا حضور دارند که در انتها قطعه‌ای را با هم بداهه‌نوازی می‌کنند.

جشنواره جهانی موسیقی راین فارست مالزی برای چهارمین سال پیاپی در میان 25 فستیوال نخست جهان جایگاه خود را حفظ کرده؛ این جشنواره که قدمتی 16 ساله دارد هر ساله در شهر کوچین مالزی با حضور گروه های مطرحی از سراسر جهان برگزار می‌شود.

گروه لیان علاوه بر این دو اجرا در دانشگاه تایلور کوالالامپور هم اجرا خواهند کرد. اعضای گروه لیان در این کنسرت، آکا صفوی، حمید اکبری، محمود بردک نیا، مرتضی پالیزدان، هادی منوچهری و ماکان صغیری هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران