۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته ‌امداد استان قزوین افتتاح می‌شود‌


61 واحد مسکن مددجویان کمیته ‌امداد استان قزوین افتتاح می‌شود‌

مدیرکل کمیته‌ امداد استان قزوین گفت: در راستای قرار گرفتن در هفته دولت، ۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته‌ امداد در قزوین افتتاح می شود.

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: 61 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که 29 واحد مربوط به مسکن شهری و 32 واحد مربوط به طرح بهسازی در روستاها است در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی در رابطه با اعتبارات تعلق گرفته به اجرای 61 واحد مسکن مددجویان کمیته‌امداد خاطرنشان کرد: بیش از 16 میلیارد ریال اعتبار به اجرای 61 پروژه مسکن تعلق گرفته که 10 میلیارد و 554 میلیون ریال اعتبار در حوزه مسکن شهری و 6 میلیارد و 275 میلیون ریال در حوزه بهسازی روستاها تعلق گرفته است.

صفری عنوان کرد: بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار توسط کمیته امداد و بیش از 13 میلیارد ریال توسط بانک‌ها، خیرین و مددجویان برای اجرای پروژه‌ها تخصیص داده شده است.

مدیرکل کمیته‌امداد استان قزوین بیان کرد: در راستای اجرای 61 پروژه مسکن شهری و روستایی 233 مورد فضای جانبی نیز طراحی شده است که 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

صفری خاطرنشان کرد: تمام تلاش کمیته امداد استان قزوین بر این اصل استوار است که از هیچ کوششی در زمینه حمایت و سرپرستی از مددجویان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اشتغال و غیره دریغ ننماید.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon