گرشاسبی: مگر پرسپولیس بد بازی کرده که بخواهیم برانکو را کنار بگذاریم؟

گرشاسبی: مگر پرسپولیس بد بازی کرده که بخواهیم برانکو را کنار بگذاریم؟

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد جذب اسپانسر، وضعیت مدیرعاملی و سرمربی تیم توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه به شدت به دنبال جذب اسپانسر است اما نه به هر قیمتی. ما باید اسپانسری را به پرسپولیس بیاوریم که در شأن این باشگاه باشد و قداست باشگاه حفظ شود تا بدین وسیله از این امانت که در اختیار ما قرار گرفته به خوبی نگهداری کنیم.

وی افزود: در خصوص تبلیغات روی پیراهن باشگاه باید بگویم که چند گزینه وجود دارد که به دنبال آن هستیم تا با رعایت همه موازین یکی از آنها را انتخاب کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: حفظ قداست باشگاه اولویت اصلی ما است و به همین دلیل اسپانسر را دیر انتخاب کردیم. هر گزینه‌ای که مدیریت به هیئت مدیره معرفی کند در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد تا قرارداد نهایی بسته شود.

گرشاسبی ادامه داد: حواشی پرسپولیس با توجه به بزرگی پرسپولیس، بزرگ هستند. تیم های دیگر آنقدر هوادار ندارند و رسانه‌ها تا این اندازه به آنها نمی‌پردازند. متأسفانه کسانی که در باشگاه دستی بر کار داشته‌اند ناخواسته دخالت‌هایی می‌کنند که همه اینها حاشیه‌ساز است. ما این اجازه را نداریم که کوهی از بدهی را روی دوش اعضای بعدی باشگاه بگذاریم و به همین دلیل نباید کاری کنیم که در حد توان‌مان نیست.

وی درباره مدیرعاملی علی اکبر طاهری در پرسپولیس گفت: با توجه به حجم کاری که صندوق قهرمانان وجود دارد و اینکه پرسپولیس نیز باشگاهی است که کار شبانه‌روزی را می‌طلبد، منطقی نبود که فشار از هر دو بخش روی دوش طاهری باشد و حضور او در یکی از این سمت‌ها سرعت کار را بیشتر می‌کرد.

وی در خصوص اینکه آیا واقعاً در هیئت مدیره پرسپولیس بحث تغییر برانکو مطرح بود یا خیر، عنوان کرد: هرگز بحثی در هیئت مدیره مطرح نشد. به نظر شما پرسپولیس کدام بازی را بد کار کرد که ما چنین مسائلی را مطرح می‌کنیم. توپ گرد است و خوب یک روزی پیش می‌آید تبدیل به گل نشود، ضمن اینکه اشتباهات داوری نیز جزئی از بازی است که آن هم از بدبیاری باشگاه ما بود که در این هفته‌ها برای ما رقم خورد.

گرشاسبی در خصوص مسائل مربوط به عدم استقبال برانکو و برخی بازیکنان از یکدیگر مطرح می‌شود، گفت: بازیکنان باید از وجود برانکو استفاده بهینه را ببرند تا شاهد رشد خودشان باشند.

وی در ادامه صحبت‌های خود درباره انتقادات از داوری گفت: من به عنوان مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران این انتقادها را مطرح کردم و این مسئله محدود به پرسپولیس و رشته فوتبال نمی‌شود. ما در خصوص داوری‌ها نامه زدیم و پیگیر اوضاع شدیم. ضمن اینکه دوست نداشتم فغانی محروم شود اما باید حق پرسپولیس پیگیری می‌شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon