«فصل شیدایی» در کرمانشاه رکورد می‌زد اگر... + تصاویر

«فصل شیدایی» در کرمانشاه رکورد می‌زد اگر... + تصاویر

نمایش چند رسانه‌ای فصل شیدایی با استقبال خوبی از سوی مردم کرمانشاه روبرو شده است، به طوری که اگر شرایط سخت‌افزاری این استان اجازه می‌داد رکورد تعداد تماشاگران فصل شیدایی در استان‌های کشور شکسته می‌شد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اجرای نمایش فصل شیدایی در استان کرمانشاه در حالی به نیمه‌های راه رسیده است که محتوای این نمایش و استقبال مردم فرهنگ دوست کرمانشاه، زمینه کمک به ارتقا هنرهای نمایشی در استان را فراهم کرده و شرایط ایجاد شده تا مردم به صورت رایگان به تماشای تئاتر بیایند.

 نمایش فصل شیدایی شب گذشته در کرمانشاه رکورد بیننده را زد و هشت هزار نفر در جمعه شب به تماشای این نمایش نشستند که این رکورد در حالی ثبت می‌شود که مکان اجرای این نمایش تنها برای شش هزار نفر ظرفیت دارد و اگر ظرفیت این مجموعه بیشتر می‌بود رکورد کشوری نیز دور از دسترس نبود.

در واقع عدم برنامه‌ریزی برای پذیرش نامحدود تماشاچیان، شرایط استقبال گسترده‌تر را برای عموم مردم کرمانشاه از اجرای این نمایش فراهم نمی‌کند و حتی دست‌اندرکاران نمایش فصل شیدایی از مردم درخواست دارند که برای بار دوم به تماشای این نمایش نیایند تا دیگرانی که هنوز نمایش را ندیده‌اند فرصت دیدار را داشته باشند.

فصل شیدایی زمینه شکستن رکورد تعداد تماشاگران این نمایش در کشور را در استان کرمانشاه دارد، چراکه مردم کرمانشاه هشت سال دفاع مقدس را به خوبی درک کرده‌اند و به دلیل قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات ارادت ویژه‌ای به خاندان عصمت و طهارت(ع) دارند.

اجرای نمایش چند رسانه‌ای فصل شیدایی پس از استان تهران و به مناسبت هفته کرامت از 30 مرداد ماه تا 13 شهریور ماه در مرکز راهیان نور غرب کشور واقع در پادگان توحید کرمانشاه آغاز شد که بنا به حضور این نمایش در استان بخش‌هایی از تاریخ کرمانشاه به آن اضافه شده است.

کارگردان این نمایش در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با تایید این موضوع می‌گوید: مطابق روند اجرای فصل شیدایی، اجرای نمایش در کرمانشاه با تغییراتی همراه شده که در بخش نمایش انقلاب به زندگی شهید سیدسعید جعفری از انقلابیون و سرداران شاخص این استان پرداخته شده است.

سعید اسماعیلی به استقبال پرشور مردم کرمانشاه از این نمایش اشاره کرده و می‌افزاید: به خاطر این استقبال برای نخستین بار 15 اجرا در تقویم اجرایی این نمایش شکل گرفته است.

براساس آنچه گفته شد چنانچه امکانات اجازه می‌داد نمایش فصل شیدایی در استان کرمانشاه به رکورد کشوری تعداد بیننده در شب اجرا و در طول مدت اجرا دست می‌یافت.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon