سدهای معیشتی خلخال تکمیل شود


سدهای معیشتی خلخال تکمیل شود

امام جمعه خلخال گفت: با اتمام احداث و تکمیل سدهای معیشتی خلخال، مردم از نعمت آب شرب مناسب بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، حجت‌الاسلام امیر رشتبری به مناسبت هفته دولت که در حضور استاندار و هیئت همراه در جمع اقشار مختلف مردم خلخال در محل سالن ارشاد این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم مطالبات و انتظارات خود را از دولت تدبیر و امید بخواهند و این جلسات نیاز است که در طول سال با حضور مسئولین ارشد استانی در این شهرستان برگزار شود.

وی تصریح کرد: شهرستان خلخال با وجود قدمت تاریخی، فرهنگی و مذهبی که دارد، باید در نظر مسئولین استانی نسبت به توسعه و عمرانی این شهر توجه ویژه شود و این شهرستان با داشتن علمای فرهیخته، دارای فکر، اندیشه مذهبی و اسلامی را دارا می باشد.

امام جمعه خلخال افزود: شهرستان خلخال یکی از محرومترین شهرستان در سطح استان اردبیل به شمار می‌رود و مشکلات راه این شهرستان در راس مشکلات قرار گرفته و انتظار می‌رود استاندار اردبیل اهتمام ویژه به این شهرستان داشته باشد تا راه‌های مواصلاتی این شهرستان ساماندهی شده و جزء راههای اصلی کشور قرار بگیرد.

رشتبری با بیان اینکه با اتمام سدهای درحال ساخت در این شهرستان زودتر به بهره برداری برسد تا مردم خلخال و روستاهای همجوار از نعمت آب شرب بهره مند شود و با فرا رسیدن فصل سرما انتظار داریم نسبت به عمران سدهای در حال ساخت با سرعت بیشتری به جلو برود.

رشتبری امام جمعه خلخال از وضعیت نامناسب فرستنده تلویزیونی در این شهرستان گله مند شد و گفت: فرستنده تلویزیونی در این شهرستان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و با وجود افتتاح پروژه فرستنده دیجیتال در این شهرستان، مردم خلخال همچنان از نداشتن شبکه‌های مختلف دیجیتال رنج می‌برند و در این مورد صداوسیمای اردبیل اقدامات لازم را چاره اندیشی کند.

امیر رشتبری اظهار کرد: توسعه گردشگری خلخال مورد توجه ویژه مسئولین استانی و شهرستانی قرار بگیرد و با اختصاص اعتبارات لازم در این زمینه سبب اشتغال در این شهرستان می‌شود و با جذب توریسم خلخال می‌تواند در رتبه برتر گردشگری تبدیل شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon