دولت جلوی افت شدید قیمت مرکبات شمال را بگیرد


دولت جلوی افت شدید قیمت مرکبات شمال را بگیرد

عضو کمیسیون صنایع، معادن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش تولید محصول مرکبات باغداران شمال، گفت: دولت جلوی افت شدید قیمت مرکبات شمال را بگیرد.

شمس الله شریعت نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دولت در بحث حمایت از باغداران و کشاورزان این است که از واردات بی رویه محصولات جلوگیری و زمینه را برای صادرات افزایش دهد.

وی افزود: امسال خوشبختانه بازار مرکبات استان خوب بوده و باغداران نگران هستند که امسال با افت شدید قیمت روبه‌رو شوند.

نماینده مردم تنکابن, عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید نگاه به صادرات خود را تقویت و مازاد تولید کشور را به  خارج از کشور صادر کند.

شریعت نژاد گفت: وقتی محصولات داخل زیاد شود, قیمت‌ها کاهش یافته و در این میان کشاورزان و باغداران متضرر می‌شوند.   

وی گفت: استراتژی و سیاست دولت در فروش و صادرات محصولات باغی باید مطلوب‌تر شود و با برنامه‌ریزی‌های منظم و دقیق زمینه صادرات  را فراهم کنند.

شریعت نژاد افزود: اشتغال به عنوان زیربنای و محرک جامعه بوده که باید به عنوان یک هدف مهم دنبال شود.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات مقام رهبری، مقررات اقتصادی و قوانین ما ثبات داشته باشند, مردم بتوانند روی آن برنامه‌ریزی کنند، باید منسجم باشد و بخواند و شفاف باشد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بازاریابی جهانی، یکی از مهم‌ترین وظایف برای رونق اقتصادی کشور بوده که جزوِ کارهایی است که ما نکرده ایم و جزوِ کم کاری‌های ما بوده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon