نشر عماد فردا با ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو

نشر عماد فردا با 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو

انتشارات عماد فردا به همراه مجمع ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو ۲۰۱۵ حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رویکرد حضور فعال ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه های برون مرزی و باور به ظرفیت های عمیق و موثر ادبیات دفاع مقدس در این حوزه، سبب شده است تا نمایشگاه های بین المللی کتاب مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرند، به طوری که امسال در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه‌ی دفاع مقدس در غرفه‌ی ایران عرضه خواهد شد.

طبق این گزارش، کتاب های: غرش رعد، دکتر بدو!، سمندر، فانوس کمین، شب های قدر کربلای 5، حماسه تپه برهانی، شکار کرکس ها، زود پرستو شو بیا، بازی عوض شده و حاجی بخشی  به عنوان برگزیده کتب دفاع مقدس نشر عماد فردا در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است انتشارات عماد به همراه سایر ناشران و نویسندگان، تحت عنوان مجمع ناشران دفاع مقدس، با عرضه کتابهایی به زبان فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسه وکتبی که مقام معظم رهبری تقریظ داشته اند، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ارایه‌ی خلاصه‌ای از کتاب‌ها به زبان انگلیسی و اهدای هدایای یادبود به بازدیدکنندگان ویژه، از دیگر برنامه‌های مجمع ناشران دفاع مقدس در غرفه‌ی ایران خواهد بود.

یادآور می‌شود بیست و هشتمین دوره‌ی نمایشگاه کتاب مسکو از تاریخ 11 تا 15 شهریور در شهر مسکو برگزار می‌شود، که جمهوری اسلامی ایران مهمان ویژه‌ی این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی