هوای زنجان بارانی می‌شود


هوای زنجان بارانی می‌شود

رئیس پیش‌بینی جوی هواشناسی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی هوای چند روز آینده گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هوای زنجان بارانی می‌شود.

صونا صرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم زنجان با اشاره به روند افزایش ابر در سه روز آینده اظهار داشت: در سه روز آینده افزایش پوشش ابر و بارش‌ در استان زنجان اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به پیش‌بینی هوای امروز ابراز کرد: آسمان امروز صاف و قسمتی ابری، با افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پرآکنده در همه مناطق استان قابل پیش‌بینی است.

رئیس پیش‌بینی جوی هواشناسی استان زنجان به پیش‌بینی کاهش دمای امروز اشاره کرد و اظهار داشت: برای امروز کاهش دما تا 3 درجه‌ نسبت به روز گذشته قابل انتظار است.

وی با اشاره به کمترین و بیشترن دما در بین مراکز استان در 24 ساعت گذشته عنوان کرد: مرکز زنجان گرم‌ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته با 31 درجه دمای بیشینه است و سه مرکز ابهر، خرمدره و زنجان با 12 درجه سانتیگراد کمترین دمای استان را دارا هستند.

صرفی به عدم تشکیل گرد و غبار با توجه به نقشه‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به عدم تشکیل توده گرد و غبار در کشور عراق، عدم تشکیل گرد و غبار محرز است.

وی با اشاره به افزایش دما در روز یکشنبه در استان عنوان کرد : با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته هوای فردا با کاهش 3 تا 4 درجه دما همراه است

رئیس پیش‌بینی جوی هواشناسی استان زنجان بیان کرد: روز دوشنبه با توجه به نقشه‌های هواشناسی دمای هوا با کاهش چند درجه‌ای دما به ثبت می‌رسد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon