تیم‌های فاتح مسابقات والیبال امیدهای دسته یک کشور در ۲ روز نخست


تیم‌های فاتح مسابقات والیبال امیدهای دسته یک کشور در 2 روز نخست

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، از اعلام نتایج مسابقات امیدهای والیبال کشور به میزبانی کاشان در ۲ روز نخست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمد جواد سلامیان‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: این دوره از مسابقات که با حضور 8 تیم در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی کاشان در حال برگزاری است، تیم‌های فاتح میدان معرفی شدند.

وی افزود: درروزهای اول و دوم این دوره مسابقات با انجام 8 بازی تیم‌های خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اصفهان، توابع تهران و استان البرز از سد حریفان خود عبور کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات که از 5 تا 11 شهریور ماه به میزبانی کاشان برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم‌های آذربایجان غربی و شرقی، قزوین، توابع تهران، کرمانشاه، البرز، تهران، خراسان رضوی، قم  و اصفهان در 2 گروه به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی نتایج مسابقات روز اول و دوم امیدهای والیبال کشوررا اینگونه اعلام کرد و افزود:  خراسان رضوی  3 کرمانشاه یک، آذربایجان غربی 3 تهران 2، اصفهان 3 آذربایجان شرقی یک، توابع تهران 3، البرز2‌، توابع تهران 3 تهران‌ 2‌، استان البرز 3 آذربایجان غربی یک، استان اصفهان 3 استان کرمانشاه یک و استان خراسان رضوی 3 آذربایجان شرقی یک اعلام شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon