قرار گرفتن در بین ۵ تیم نخست لیگ برتر اولویت اصلی صبای قم است‌


قرار گرفتن در بین 5 تیم نخست لیگ برتر اولویت اصلی صبای قم است‌

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: قرار گرفتن در بین ۵ تیم نخست لیگ برتر اولویت اصلی صبای قم است‌.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: ‌‌صبای قم با در اختیار گرفتن بازیکنان جوان و با تجربه لیگ برتر فوتبال را امسال شروع کرده‌ ‌که توانستیم در بازی آخر با کسب پیروزی روحیه تیم برای ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور را دو چندان کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه تیم فوتبال صبای قم تمرینات آماده‌سازی خود را دیرتر از تیم‌های لیگ برتری شروع کرد، گفت: در این راستا بازیکنان تیم فوتبال صبای قم به آمادگی کاملی دست نیافته بودند و انتظار می‌رود روز به روز بر قدرت تهاجمی و دفاعی تیم فوتبال صبای قم اضافه شود.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: تیم فوتبال صبای قم برای رسیدن به آمادگی کامل اردوی 10 روزه خود را در اردبیل برگزار کرده و در این اردو علاوه بر برگزاری تمرینات فشرده و بدن‌سازی دیدار دوستانه‌ای نیز با یکی از تیم‌های اردبیلی خواهیم داشت.

دایی افزود: بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا در مسابقات لیگ برتر کشور خوب ظاهر شوند که این یکی از خواسته‌های به حق مردم فوتبال دوست استان قم است.

وی با اشاره به اینکه همه تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور حریفان قدری برای صبای قم هستند، تصریح کرد: ما هم برای تمام بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و درصدد هستیم حداکثر امتیازات لیگ برتر را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز با استفاده از مربی کاردان و کاربلد لیگ دسته یک فوتبال کشور را بسیار خوب شروع کرده و انتظار می‌رود در صورت حمایت مسئولان استان تیم فوتبال شهرداری اردبیل حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ دسته یک کشور داشته باشد.

دایی بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری با حمایت هوادارن پرشور و شوق اردبیلی می‌تواند فوتبال استان اردبیل را به جایگاه اصلی خود در کشور برساند که این امر نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و همدلی کادر فنی بازیکنان و مدیران شهرداری است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon