نخستین لاین گردشگری دریایی در مازندران راه‌اندازی می‌شود


نخستین لاین گردشگری دریایی در مازندران راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از راه‌اندازی نخستین لاین گردشگری استان در دو بندر امیرآباد و نوشهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، دلاور بزرگ نیا شامگاه شنبه در شونیشت رسانه‌ای(شب‌نشینی رسانه‌ای) با اصحاب رسانه مازندران، اظهار داشت: در دوران پسا تحریم چراغ سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های عمران روش خواهد شد و افق بسیار نورانی را در عرصه سرمایه‌گذاری خواهیم دید.

وی با بیان اینکه با انتصاب مدیرکل روابط عمومی اداره کل گردشگری مازندران شاهد تحولی در این حوزه بوده‌ایم، افزود: مدیرکل جدید سازمان نگرانی‌های ما را در حوزه درون و برون سازمانی برطرف کرده است و فضای سرمایه‌گذاری را با اهالی رسانه تقویت کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه استان مازندران با پنجره واحد سرمایه‌گذاری فاصله دارد و صنعت ما پیچیدگی خاص خودش را دارد، تصریح کرد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری چند سالی است که با مشارکت دستگاه اجرایی استان به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده و دستگاه‌های ذیربط باید در کمیته گردشگری حضور یابند.

بزرگ نیا با اشاره به اینکه در استان مازندران چند پروژه در بخش گردشگری ترسیم کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در طی 5 سال آینده زمینه گردشگری در استان فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه گردشگری دریایی، سلامت، کشاورزی و بوم‌گردی و احیای موزه گوهر تپه در دستور کار قرار دارد، افزود: متاسفانه سال‌ها در موزه گوهرتپه فعالیت صورت نگرفته و این جاذبه گردشگری به گل نشست.

مدیرکل گردشگری مازندران با اعلام اینکه در یک سال گذشته فضای گردشگری  دریایی تغییر داده‌ایم، افزود: نخستین لاین گردشگری دریایی در بندر امیرآباد و نوشهر در آینده نزدیک در استان راه‌انداری می‌شود.

بزرگ نیا با بیان اینکه ما در بخش گردشگری پروژه بزرگ داریم و به پروژه‌های کوچک قانع نیستیم، تصریح کرد: ما برای احداث پروژه‌های گردشگری به اعتبار ملی نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه بنده از ملاقات عمومی افراد در اداره کل خسته نمی‌شوم، افزود: همواره از طرح‌های گردشگری که توجیه اقتصادی داشته باشد حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل گردشگری مازندران با بیان اینکه در بخش خدمات می‌توان با اعتبار ناچیز اشتغال ایجاد کرد، گفت: با 150 میلیون تومان اعتبار می‌توان در حوزه خدمات برای یک نفر زمینه اشتغال پایدار را فراهم کرد.

بزرگ نیا با اشاره به اینکه استان مازندران با تغییر کاربری اراضی  در بخش سرمایه‌گذاری مواجه است، تصریح کرد: در مازندران 3 برابر استان‌های دیگر فرصت سرمایه‌گذاری وجود دارد که باید از این فرصت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon