غزنوی: دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای را برای نتیجه نگرفتن تراکتورسازی از اولیویرا نمی‌پذیریم

غزنوی: دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای را برای نتیجه نگرفتن تراکتورسازی از اولیویرا نمی‌پذیریم

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: از این پس هیچ عذر و بهانه‌ای را برای نتیجه نگرفتن تیم از تونی نمی‌پذیریم و هر گونه عذر و بهانه‌ای در این خصوص فرار به جلو از سوی او محسوب می‌شود.

دارا غزنوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نتایج تیم فوتبال تراکتورسازی، اختلاف تونی و ذوالفقاری و همچنین اظهارات اخیر سرپرست تیم گفت: تراکتورسازی در پنج هفته نخست لیگ آنطور که انتظار داشتیم نتیجه نگرفته و فکر می‌کنم دلیل اصلی این موضوع به تغییرات زیادی که در تیم بوجود آمده، اضافه شدن تعداد زیادی بازیکن جدید و عدم هماهنگی بین آنها برمی‌گردد.

وی افزود: تا این لحظه هیئت مدیره باشگاه از تونی حمایت کرده و بحث تغییرات در کادرفنی مطرح نیست. اولیویرا در وقفه حدود 20 روزه‌ای که در لیگ برتر بوجود آمده وقت دارد هماهنگی لازم را بین بازیکنان تیم ایجاد کند. انتظار داریم همدلی، تعصب و غیرت بین بازیکنان تیم بیشتر شده و آنها بدانند که پیراهن چه تیمی را برتن کرده و چه جایگاهی دارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد اختلاف شدیدی که بین تونی و سرپرست تیم بوجود آمده و اظهار نظرهایی که این دو نفر علیه یکدیگر کرده‌اند، اظهار داشت: من در جریان جزئیات اختلافی که بین تونی و ذوالفقاری بوجود آمده نیستم اما می‌دانم در شرایط فعلی این اختلافات و مصاحبه‌ها اصلا خوب نیست و به تیم ضربه می‌زند.

غزنوی در مورد اظهار نظر اخیر ذوالفقاری مبنی بر اینکه زمانی که تکلیف جواد نکونام نامشخص بود به همراه مدیرعامل خواهان به خدمت گرفتن وی بودیم، اما اولیویرا، نکونام را قبول نداشت، تصریح کرد: این موضوع بین تونی و عباسی مطرح بود و ما در جریان آن قرار نداشتیم. به هرحال تونی به هر دلیلی که مدنظرش بود نکونام را نخواست اما اگر از من در این خصوص می‌پرسیدند صددرصد موافق جذب نکونام بودم چون چنین بازیکن باتجربه‌ای برای هر تیمی نعمت است. شما نگاه کنید در فصل گذشته آندو و مدافع برزیلی نقش زیادی در موفقیت‌های تیم داشتند و حضور بازیکنان تاثیرگذاری همچون نکونام در تیم به آن شخصیت و اعتبار می‌دهد.

وی در مورد ادعای دیگر سرپرست تیم مبنی بر شکایت‌های اولیویرا از باشگاه تراکتورسازی به فیفا گفت: تونی یک مربی حرفه‌‌ای‌ است و طبیعی بود که برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: برخلاف فصول گذشته که تونی از میانه‌های فصل هدایت تیم را برعهده می‌گرفت این فصل خودش تیم را بست ضمن اینکه به غیر از سه نفر، باشگاه تمام بازیکنانی که در لیست او بودند را جذب کرد و در این فصل بازیکنان بزرگی به تیم آمدند. از طرفی دیگر اولیویرا از فاکتور محبوبیت در تبریز برخوردار است و هیئت مدیره نیز تا امروز حمایت کاملی از او کرده‌ بنابراین از این پس هیچ عذر و بهانه‌ای را برای نتیجه نگرفتن تیم از تونی نمی‌پذیریم و هر گونه عذر و بهانه‌ای در این خصوص فرار به جلو از سوی او محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با اختلافاتی که بین تونی و ذوالفقاری پیش آمده و مصاحبه‌هایی که این دو علیه یکدیگر انجام داده‌اند آیا سرپرست تیم برکنار می‌شود، گفت: مدیرعامل عوامل اجرایی باشگاه را عزل و منصوب  می‌کند و در این خصوص باید از او سوال کنید اما باز هم تاکید می‌کنم این اختلاف در نهایت به تیم ضربه می‌زند.

انتهای پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon