فیلم محمد رسول الله(ص) بهترین راه مبارزه با تبلیغات تکفیری‌ها است


فیلم محمد رسول الله(ص) بهترین راه مبارزه با تبلیغات تکفیری‌ها است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: فیلم محمد رسول الله(ص) بهترین راه مبارزه با افراط‌گرایان و تکفیری‌هایی مانند داعش است که می‌تواند چهره رحمانی، صلح و دوستی اسلام را به جهانیان نشان دهد.

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: خوشبختانه انتظار برای دیدن فیلم محمد رسول الله(ص) به پایان رسیده و اکران گسترده این فیلم سینمایی در کرمان آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: فیلم محمد رسول الله(ص) بهترین راه مبارزه با افراط‌گرایان و تکفیری‌هایی مانند داعش است که نام اسلام را دزدیده‌اند که کارگردان آن امیدوار است این تصویر خشونت‌آمیز از اسلام را اصلاح کند و معتقد است که فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) ارائه تصویری واقعی از پیامبر اسلام است.

فلاح تصریح کرد: کرمان هم همانند دیگر نقاط کشور فیلم افتخار آفرین محمد رسول الله به‌کارگردانی مجید مجیدی را به اکران عموم می‌رساند و من از همشهریان عزیزم دعوت می‌کنم از همین روز اول از دیدن این فیلم لذت ببرند.

وی افزود: محمد رسول الله(ص) اوج فیلم‌سازی ایران است که کارگردان آن با سرمایه مناسبی که در اختیار خود داشته موفق به ساختن آن گردیده و توانسته است چهره رحمانی، صلح و دوستی اسلام را به جهانیان نشان دهد.

فلاح با اشاره به اینکه فیلم محمد رسول الله(ص) بخش اول یک سه‌گانه در مورد زندگی پیامبر است، عنوان کرد: این فیلم از زمان پیش از تولد ایشان آغاز شده و تا دوران نوجوانی پیامبر ادامه پیدا می‌کند که سینمای ایران سال‌های زیادی در انتظار رونمایی از فیلمی درباره زندگی حضرت محمد(ص) بوده است اما به‌دلایل مختلف این فیلم ساخته نشد تا اینکه مجید مجیدی تصمیم گرفت به خواست مردم و البته سینمای ایران لبیک گوید و به‌خوبی توانست در این زمینه موفق شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: فرصت مغتنمی است تا مردم را به‌بهانه تماشای این فیلم به سینما دعوت کنم چرا که سینما محلی است برای خانواده و امروزه به‌مدد تکنولوژی‌های جدید، افراد خانواده از یکدیگر فاصله زیادی گرفته‌اند که سینما، این هنر دیداری شنیداری می‌تواند تأثیر زیادی در اصلاح سبک زندگی خانواده‌ها داشته باشد.

وی گفت: می‌توانم این اطمینان را به همه مردم کرمان بدهم که تمامی فیلم‌هایی که در سینمای ایران و کرمان به نمایش گذاشته می‌شوند تمام جوانب اخلاقی را رعایت کرده‎‌اند.

فلاح در پاسخ به این سؤال "آیا قصد دارید عوامل سازنده این فیلم را به کرمان دعوت کنید؟" بیان کرد: آوردن عوامل این فیلم در دستور کار قرار نگرفته و با پیشنهاد خوب شما در صدد انجام این کار برمی‌آییم.

انتهای پیام/ج*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon