پایگاه‌‌های سلامت و خانه‌ بهداشت روستایی در زنجان افتتاح شد


پایگاه‌‌های سلامت و خانه‌ بهداشت روستایی در زنجان افتتاح شد

۶ پایگاه‌ سلامت و دو خانه‌ بهداشت روستایی همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان در زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، امروز شش پایگاه سلامت به طور همزمان در شهرک‌های زنجان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار زنجان اففتتاح شد.

ساخت و تکمیل خانه‌های بهداشت روستایی یکی از مهمترین برنامه‌های دولت در حوزه بهداشت و درمان است که امروز مردم روستاهای سهرین و کناوند شاهد بهره‌برداری خانه‌های روستایی بودند.

محمود حریری، رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان در مراسم افتتاح پایگاه سلامت شماره 8 واقع در شهرک گلشهر اظهار داشت: در راستای تکمیل پوشش خدمات بهداشتی در شهرهای زیر 500 هزار نفر جمعیت، شهرستان زنجان نیازمند راه‌اندازی 12 پایگاه سلامت است.

وی ابراز کرد: امروز همزمان با هفته دولت شش پایگاه سلامت در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد و راه‌اندازی شش پایگاه دیگر تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با اشاره به اینکه با افتتاح پایگاه‌های سلامت تا پایان سال تعداد این پایگاه‌ها به عدد 39 می رسد، گفت: سه مرکز سلامت جامعه نیز تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های سلامت برای بهره‌مندی از خدمات پیشرفته‌تر به یک مرکز جامع سلامت متصل‌می‌شوند، عنوان کرد: با افتتاح این پایگاه‌های سلامت 70 هزار نفر تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار می‌گیرند.

حریری بیان کرد: هدف از فعالیت پایگاه‌های سلامت علاوه بر مراقبت همه جانبه از افراد، دسترسی به خدمات ارزان‌قیمت و آسان است.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon