پروژه‌های همراه اول به ارزش ۲۴۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد

پروژه‌های همراه اول به ارزش 2450 میلیارد تومان افتتاح شد

همراه اول همزمان با هفته دولت چند پروژه به ارزش ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را در حضور وزیر ارتباطات افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار  فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، صبح امروز محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاونان و مدیرکلان وزارت ارتباطات از شرکت ارتباطات سیار بازدید کرد. همراه اول برای مراسم امروز افتتاح 2 پروژه در قالب توسعه شبک نسل سوم و توسعه و بهبود کیفیت را در نظر گرفته بود که با حضور وزیر ارتباطات که برخی آنها افتتاح شد.

پروژه‌های توسعه و بهبود کیفیت شامل پروژه‌های بهینه‌سازی ارتقای کیفیت شبکه، نوسازی و توسعه نودهای BSC  ش (36 نود)، نوسازی و توسعه سایت‌های نسل دوم (3827 سایت) و ایجاد مرکز مدیریت عملیات و سرویس‌های همراه اول بود. 

پروژه‌های توسعه شبکه نسل سوم نیز شامل نوسازی و توسعه بخش کُر (135 نود)، نودهای جدید RNC36، نود سایت‌های جدید نسل سوم (4400 سایت در 257 شهر)، ایجاد شبکه ‌وای فای عمومی و همچنین ایجاد موبایل باند پهن در خطوط مترو برخی از پروژه‌های این رده بود.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات صبح امروز در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور وزیر ارتباطات تشکیل جلسه داد و همین موجب شد تا احمد معتمدی وزیر اسبق ارتباطات نیز در بازدید وزیر ارتباطات از مجموعه همراه اول وی را همراهی کند. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک