امنیت و آسایش کشور مرهون خون شهداست


امنیت و آسایش کشور مرهون خون شهداست

امام جمعه شهر مریوان با بیان اینکه امنیت و آسایش کشور مرهون خون شهداست، گفت: همه باید قدردان ایثارگری های این عزیزان باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، ماموستا مصطفی شیرزادی با تقدیر از استقبال مردم شهیدپرور مریوان از کاروان شهدا اظهار داشت: این استقبال نشان دهنده ارادت مردم این شهرستان به خون شهدا و جانفشانی های کسانی است که در راه دفاع از این انقلاب جان خود را فدا کرده اند.

وی عنوان کرد: پذیرفتن دعوت الهی برای ایثار و گذشت یکی از وظایف الهی که بر دوش تمامی مسلمانان جهان گمارده شده است، که شهداء در این راستا به زیباترین شکل ممکن عمل کرده‌اند.

امام جمعه مریوان بیان کرد: وصیت من به مردم، ایثارگران و خانواد های شهدا این است که با حجاب، معرفت و اخلاق خود راه این شهدا را ادامه دهند.

ماموستا شیرزادی تصریح کرد: آزادی و آسایشی که اکنون در کشور داریم، حاصل جان‌فشانی  و ایثار شهداست و مسئولان نظام افتخار خادمی خانواده شهدا را دارند.

وی افزود: شهادت مقامی گرانبهاست که هر کسی لایق آن نیست و ما وامدار خون شهدا و مدیون فداکاری و از خودگذشتگی آن‌ها هستیم و این ایثار با هیچ کاری قابل جبران نیست.

به گزارش تسنیم در آئین استقبال از شهدای گمنام سید محمد باقر زاده رییس ستاد تحقیق و تفحص شهدا، استاندار کردستان، نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار مریوان، فرمانده هان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، خانواده های شهدا و جمع زیادی از مردم حضور داشتند.

این شهدای گرانقدر همچنین فردا نهم شهریور در شهرستان های سنندج، دهگلان، قروه، سریش آباد و بیجار تشییع خواهند شد و پس از آن به تهران منتقل می شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon