طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان آشتیان‌ به بهره‌برداری رسید‌


طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان آشتیان‌ به بهره‌برداری رسید‌

۱۴ طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی شهرستان آشتیان با ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آشتیان، بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و رفاهی در شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان در دستور کار بود که 14 طرح عمرانی و خدماتی در آشتیان و گازرسانی به 15 روستای تفرش تاکنون با حضور استاندار استان مرکزی و مسئولان استانی و شهرستانی انجام شده است.

در راستای ساخت و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی آشتیان اعتبارات لازم از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده و به همین منظور 29 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در این راستا تخصیص یافته است.

آسفالت روستای محسن‌آباد و معابر مسکن مهر شهر آشتیان، زیر‌سازی معابر منطقه جهاد این شهرستان، آغاز عملیات اجرایی میدان امام حسن (ع) و بهره‌برداری از مجتمع بذر گندم دی از دیگر طرح‌های بهره‌برداری شده هفته دولت در شهرستان آشتیان است.

مهم‌ترین این طرح‌ها که در آشتیان به بهره‌برداری رسیده روکش آسفالت در محور آشتیان - راهجرد به طول 5 کیلومتر، محور آشتیان - حاتم‌آباد به طول 4 کیلومتر و اصلاح نقطه حادثه خیر هزارآباد بوده که به  منظور رفع مشکلات راه‌های این بخش انجام شده و می‌تواند مشکلات این بخش را مرتفع کند.

در راستای رفع مشکلات مسکن معلولان در این شهرستان عملیات اجرایی از 4 واحد مسکن مهر معلولان، ساختمان دانشگاه پیام نور، مجتمع فرهنگی،رفاهی و بوستان کودک روستای فیض آباد انجام شد.

در راستای توسعه فضاهای فرهنگی در این شهرستان نیز باید با جدیت بیشتری گام برداشته شود که آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی جامعه المصطفی در آشتیان یکی دیگر از طرح‌های مهم این روز بود که با حضور استاندار مرکزی انجام شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon