طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان همدان به بهره‌برداری رسید


طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان همدان به بهره‌برداری رسید

معاون فرماندار همدان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح گازرسانی به پنج روستای شهرستان همدان گفت: با بهره‌برداری از این طرحها، میزان بهره‌مندی روستاییان از نعمت گاز به ۹۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسین افشاری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز سلامت جامعه کوی خاتم(ص) اظهار داشت: هفته دولت امسال 144 عمرانی، خدماتی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان همدان افتتاح شد.

وی افزود: برای اجرای این طرحها 203 میلیارد تومان هزینه شده است، البته بخشی از پروژه‌های شهر همدان در سفر رئیس جمهور به استان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

افشاری با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته جهشهای خوبی در زمینه‌های متفاوت داشته است، تصریح کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت از اقدامات مهم و اساسی دولت بوده دولت تدبیر و امید در آخرین مرحله اجرای طرح تحول نظام سلامت به موضوع بهداشت و پیشگیری پرداخته است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح بهداشت و پیشگیری از یک سال گذشته در زمینه درمان نیز اثرات مناسب و مطلوبی داشته است، گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، روستاییان سه درصد و مردم شهرها نیز 6 درصد هزینه درمان را پرداخت می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری همدان با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت یارانه مناسبی به استان همدان تخصیص یافته اس، بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 150 میلیارد تومان یارانه به بخش سلامت استان همدان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه افتتاح طرحهای عمرانی، اقتصادی و کشاورزی همدان از روزهای گذشته آغاز شده است، گفت:  در آخرین روز از هفته دولت هفت طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی و بهداشتی با اعتباری نزدیک به هشت میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

افشاری با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح گازرسانی به پنج روستای شهرستان همدان تاکید کرد: با بهره‌برداری از این طرحها، میزان بهره‌مندی روستاییان از نعمت گاز به 99 درصد افزایش یافت.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار همدان با اشاره به اینکه در سطح شهرستان همدان 27 هزار خانوار روستایی داریم، بیان کرد: از این تعداد تنها 500 خانوار در روستاهای کمتر از 20 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند نشده‌اند که گازرسانی به آنها نیز در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon