رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با بی‌خانمان سیاه‌پوست + عکس و فیلم

رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با بی‌خانمان سیاه‌پوست + عکس و فیلم

به‌تازگی ویدئویی منتشر شده است که در آن یک افسر پلیس آمریکایی درحال ضرب و شتم شدید یک فرد بی‌خانمان سیاه‌پوست است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی‌میل، پس از انتشار یک نوار ویدئویی از ضرب و شتم یک فرد بی‌خانمان توسط یک افسر پلیس در اورلاندوی آمریکا، تحقیقات از این افسر پلیس آغاز شد.

در این نوار ویدئویی، یک افسر پلیس به‌نام جیمز ویلسون طی یک درگیری خونین بالای سر تی‌یره جانسون (فرد بی‌خانمان) ایستاده است و در حالی که در حال ضرب و شتم جانسون است، این فرد بی‌خانمان روی زمین افتاده است.

شاهدان عنوان داشته‌اند که این افسر پلیس بوده که درگیری را آغاز کرده است و فرد بی‌خانمان به هیچ وجه اقدامی تحریک‌آمیز انجام نداده است، در حالی که این افسر پلیس و اداره پلیس ادعا می‌کنند که این فرد بی‌خانمان بوده که در ابتدا ضربه زده است.

یکی از شاهدان ماجرا به شبکه خبری نیوز6 گفت: «وی و تی‌یره جانسون کنار جاده ایستاده بودند، چشم در چشم هم، صحبت می‌کردند، و در یک لحظه و به‌طور ناگهانی افسر پلیس، تی‌یره را کشید و به زمین زد».

یک شاهد دیگر نیز گفت: تی‌یره به افسر پلیس گفت: «لطفاً از جلوی روی من کنار برو». پس از آن افسر پلیس شوکر خود را خارج کرد و به‌سمت تی‌یره هدف گرفت و سپس شوکر را بار دیگر در غلاف خود قرار داد.

در این زمان بود که ویلسون، تی‌یره را به زمین کشید و ضرب و شتم وی را آغاز کرد.

چهره تی‌یره جانسون، آمریکایی بی‌خانمانی که توسط افسر پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان