گردهمایی غواصان و خط شکنان آزاده عملیات های کربلای ۴ و ۵ برگزار می شود

گردهمایی غواصان و خط شکنان آزاده عملیات های کربلای 4 و 5 برگزار می شود

مدیر اجرایی همایش تکریت ۱۱ گفت: هفتمین گردهمایی کشوری غواصان و خط‌شکنان آزاده عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ با عنوان تکریت ۱۱، از یازدهم تا سیزدهم شهریور در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد چلداوی، مدیر اجرایی گردهمایی کشوری غواصان و خط‌شکنان آزاده عملیات‌های کربلای 4 و 5 (تکریت 11) با اشاره به بازگشت پیکر و تشییع شهدای غواص عنوان داشت: هفتمین گردهمایی کشوری غواصان و خط‌شکنان آزاده عملیات‌های کربلای 4 و 5 با عنوان تکریت 11، روزهای چهارشنبه (یازدهم) تا پنج شنبه (سیزدهم) شهریور در تهران برگزار می‌شود.

وی درباره پیام گردهمایی کشوری غواصان و خط‌شکنان آزاده عملیات‌های کربلای 4 و 5 گفت: پیام این گردهمایی این است که دیروز شهدای غواص به یاری رهبری آمدند و امروز اسرای غواص و خط‌شکن برای تجدید پیمان با امام‌خامنه‌ای گرد هم جمع می‌شوند. این همایش با هدف تجدید پیمان با ولایت و شعار "رهسپاریم با ولایت تا شهادت" برنامه‌ریزی شده است.

چلداوی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود که قریب به 400 نفر از آزادگان ایران اسلامی به همراه خانواده‌هایشان در این گردهمایی سه روزه شرکت کنند و برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل زیارت مزار حضرت امام خمینی(ره)، گلزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بازدید از برج میلاد برای آنها در نظر گرفته شده است.

مدیر اجرایی گردهمایی کشوری غواصان و خط‌شکنان آزاده عملیات‌های کربلای 4 و 5  تأکید کرد: این گردهمایی کاملاً خودجوش است و از هیچ کجا درآمدی نداشته و کمکی به آن نشده است و هر کدام از آزادگان هزینه شرکت خود و خانواده‌شان در این گردهمایی را پرداخت کرده‌اند و  از نقاط دوردست کشور برای  تجدیدپیمان با ولایت به تهران می‌آیند.

چلداوی تصریح کرد: ویژه برنامه اصلی این گردهمایی روز پنج‌شنبه 12 شهریور، ساعت 9 صبح در سالن کوثر مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود و از فرماندهان فعلی و قبلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نظیر سرلشکر محسن رضایی و سردار حسین سلامی برای حضور و سخنرانی در این مراسم دعوت به عمل آمده است. استاد دوانی از مورخین کشور نیز در این برنامه به ارائه تحلیل تاریخی خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: اجرای تئاتر اسارت، تواشیح، سرود، پخش نماهنگ، برگزاری مسابقه، بیان خاطرات توسط آزادگان و تقدیر از  خانواده شهدای آزاده اردوگاه تکریت 11 از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon