سیره زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد


سیره زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد

امام جمعه پلدختر گفت: افکار و سیره زندگی شهیدان رجایی و باهنر باید در جامعه فرهنگ سازی شود و الگوی مدیران ومسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت در پلدختر اظهار داشت: شهیدان والامقام رجایی و باهنر در هشتم شهریورماه سال 1360 به دست گروهک تروریستی منافقین به فیض عظیم شهادت نایل آمدند و در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامیده شده است.

وی افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا یاد شهیدان دولت را گرامی داشته و ضمن معرفی خدمات دولتمردان به مردم، با ارزش‌ها و نگرش‌های آن دو شهید بزرگوار تجدید عهد کنیم.

امام جمعه پلدختر با بیان این‌که هشتم شهریور روز تاریخ‌ساز در حیات انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: از اهداف نامگذاری این روز این است که دولتمردان و مسئولان شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان شاخص و الگو برای خود قرار دهند چراکه این دو شهید والامقام با خون خود دفتر افتخارات ایران را امضا کردند.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی افکار شهیدان رجایی و باهنر در جامعه تأکید و بیان کرد: شهید رجایی از بطن جامعه بود و مشکلات مردم و سختی‌های زندگی را به خوبی چشیده بود و در راستای حل مشکلات مردم با تمام وجود تلاش می‌کرد.

سوری با بیان این‌که هشتم شهریور سند حقانیت نظام اسلامی است، تصریح کرد: وظیفه ما قدردانی از خدمات نظام و دولت است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یکی از واجبات مسلم برای مسئولان نظام است و همه مسئولان باید در خدمت‌رسانی به مردم همانند گذشته تلاش کنند.

قدرت‌الله ترابی‌نژاد، فرماندار پلدختر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت اظهار داشت: شهیدان والا مقام رجایی و باهنر همواره دغدغه خدمت‌گزاری داشتند و به طور قطع خدمت‌گزاری به مردم بهترین عبادت است و رویکرد دولت در راستای خدمت صادقانه و افزایش روحیه نشاط و امید برای مردم بوده و است.

وی افزود:  تلاش‌های بسیاری برای تحقق سیاست‌های دولت یازدهم در جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم انجام شده است.

فرماندار پلدختر با بیان این‌که سیره شهید رجایی برای دولتمردان باید الگو باشد، تصریح کرد: تحولات عظیمی که در زندگی و موقعیت‌های شغلی شهید رجایی به وقوع پیوست هیچ‌گاه نتوانست روش زندگی و رفتار وی را تغییر دهد که این موضوع باید الگوی مدیران ومسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon