۱۷ هزار شهید ترور شده ایرانی را نمی‌بینند؛ غرب مرکز آموزش تروریست‌هاست

17 هزار شهید ترور شده ایرانی را نمی‌بینند؛ غرب مرکز آموزش تروریست‌هاست

محمدحسن صدیقیان جانباز ترور و برادر شهید ترور علی صدیقیان گفت: مردم و شهروندان عادی چرا باید ترور می‌شدند؟ آمریکا و کشورهای اروپایی هر کسی را که مخالف خود بودند را تروریست می‌نامیدند. در حالی که تروریسم در دنیا تعریف مشخصی دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری قربانیان و خانواده شهدای ترور با حضور «منصوره کرمی» همسر شهید هسته‌ای مسعود علیمحمدی، سخنگوی انجمن دفاع از قربانیان ترور، زهرا رویت فرزند شهید ترور هوشنگ رویت، «محمد صدیقیان» جانباز ترور و برادر شهید ترور علی صدیقیان لحظاتی پیش در خبرگزاری تسنیم برگزار شد. محمدحسن صدیقیان دارای دکترای حقوق، وکیل پایه یک دادگستری، جانباز ترور و برادر شهید ترور علی صدیقیان در این نشست با اشاره به ترور در دنیا گفت: ما الان در دنیا در کشورهای مختلف قوانین متفاوتی داریم. حقوق بشر و حقوق شهروندی از قوانینی است که تمام دنیا باید به آن احترام بگذارند و سازمان ملل آن را تعریف کرده است. کشور ایران هیچ وقت از این قوانین تخطی نکرده است. طبق نظرات سازمان ملل همه کشورها حقوقی دارند از جمله حق آزادی، دموکراسی، رای‌دادن و... در جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته به علت ظلم حکام مردم تصمیم گرفتند حکومت جمهوری اسلامی را تشکیل دهند. بیش از 98 درصد مردم انقلاب و حکومت و عوض کردند و به آن رای دادند. چندین سال کشورهای اروپایی نفت و معادن و مغزهای ما را می‌برد و از آن استفاده می‌کرد. اما بعد از آنکه ما انتخاب کردیم به ما هجوم آوردند اولین هجوم آن‌ها به وسیله ترور بود و اکثرا هم ترورها کور انجام می‌شد. در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی را نداشتیم که هم مجلس و هم دولت همزمان ترور شود. اما در ایران این اتفاق افتاد و باز هم نتوانستند انقلاب را به این وسیله ساقط کنند. به همین دلیل به جان مردم افتادند.

وی با اشاره به حادثه ترور و شهادت برادرش گفت: من در سال 60 که جنگ هم آغاز شده بود قصد عزیمت به جبهه داشتم. من و برادرم مشورت کردیم و گفتیم نمی‌شود که هر دو به جبهه برویم تصمیم گرفتیم یکی برای دفاع از کشور به جنگ برود و دیگری داخل مغازه باشد. برادرم در مغازه ایستاد و چند بار تهدید شد که دست از تبلیغ و اشاعه دین بردارد و نهایتا او را در مغازه‌اش جلو چشم مردم ترور کردند. بعد از دفن او سراغ من آمدم که اگر راه برادر را بروی تو را نیز ترور می‌کنیم. من گفتم من نه سیاستمدارم و نه جامعه‌شناس و هیچ منصبی ندارم. ما فقط انقلاب کردیم و حالا به عنوان مردمی عادی به این انقلاب خدمت می‌کنیم. دو نفر در یک روز جمعه آمدند یکی از آن‌ها با سلاح سمت من آمد و گفت شما محکوم به مرگ شده‌اید و شروع کرد تیراندازی به من روی زمین افتاد و فکر کردم کارم تمام شده است اما خدا خواست و زنده ماندم.

صدیقیان در ادامه تصریح کرد: مردم و شهروندان عادی مگر چه می‌کردند و چرا باید ترور می‌شدند؟ آمریکا و کشورهای اروپایی هر کسی را که مخالف خود بودند را تروریست می‌نامیدند. در حالی که تروریسم در دنیا تعریف مشخصی دارد ما از حقوق خود در کشور خود دفاع می‌کنیم و آن‌ها ما را تروریسم می‌دانند ما از سازمان‌های بین‌المللی و موثر می‌خواهیم پیگیری کنند که 17 هزار شهید ترور ایران به چه جرمی شهید شدند و بانیان آن‌ها در دنیا و دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند. منافقان یکی از اعضای اصلی تروریسم در ایران بودند که امروز به راحتی زندگی می‌کنند و کشور دولت‌های غربی مرکز آموزش این تروریست‌ها شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران