دلیل افزایش ۲ باره قیمت مسکن مهر پردیس را پیگیری می‌کنم

دلیل افزایش 2 باره قیمت مسکن مهر پردیس را پیگیری می‌کنم

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پیگیری موضوع دو بار محاسبه دستورالعمل شماره ۳ افزایش قیمت مسکن مهر برای پروژه‌های شهر پردیس خبر داد.

فریبرز واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت مسکن مهر پردیس در فاز سه از بهار امسال تاکنون دو بار محاسبه شده است، گفت: در جریان این موضوع نیستم، اما این مسئله را پیگیری کرده و در رابطه با آن اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت مسکن مهر فقط مطابق دستورالعمل شماره 3 محاسبه و اعمال می‌شود، تصریح کرد: افزایش مجدد قیمت مسکن مهر در کار نیست و ملاک همان دستورالعمل شماره 3 است.

به گزارش تسنیم، اوایل تیرماه امسال عبدی مدیر پروژه فاز 3 مسکن مهر پردیس از افزایش 52 هزار تومانی واحدهای این پروژه خبر داد و با بیان این‌که این افزایش به دلیل تعرفه‌های آب، برق و گاز است، گفت: به‌طور میانگین هر متقاضی باید حدود 5 میلیون تومان دیگر پرداخت کند.پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن  بر اساس دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی مشمول افزایش قیمت شده است.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت هر مترمربع پروژه‌های مسکن مهر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن حدود 67 هزار تومان است، بیان کرد: این شرکت 15 هزار تومان -بابت تاخیر- جریمه شده و به این ترتیب متقاضیان باید برای هر مترمربع حدود 52 هزار تومان پرداخت کنند.

وی با بیان این‌که این افزایش قیمت به دلیل گران شدن تعرفه آب، برق و گاز است، تاکید کرد: تعرفه برق تک فاز 250 هزار تومان بود که -وزارت نیرو- الان بابت آن یک میلیون و 60 هزار تومان می‌گیرد، از سوی دیگر تعرفه برق 32 آمپر سه فاز  3.5 میلیون تومان و تعرفه برق سه فاز 52 آمپر 5.5 میلیون تومان است.

مدیر پروژه فاز مسکن مهر پردیس یادآور شد: تعرفه آب از 450 هزار تومان به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته ضمن آن‌که کنتور برق را 120 هزار تومان می‌گرفتیم که الان قیمت آن به 214 هزار تومان افزایش یافته است.

حال آن‌که خردادماه سال گذشته واحدهای فاز 3 مسکن مهر پردیس مشمول افزایش قیمت 24 هزار تومانی برای هرمترمربع شده بودند و دلیل دو بار محاسبه دستورالعمل شماره 3 برای واحدهای این فاز همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گفتنی است مدیران شرکت عمران پردیس هیچ تمایلی به اطلاع‌رسانی در این‌باره ندارند و تماس‌های مکرر تسنیم با مدیران ارشد این شرکت بی‌پاسخ مانده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه