پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان تاکستان به بهره برداری رسید


پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان تاکستان به بهره برداری رسید

پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی شهرستان تاکستان همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی شهرستان تاکستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

در این مراسم منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین، کریم حبیبی انبوهی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، رجب رحمانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

افتتاح خانه فرهنگ شهر خرمدشت نخستین پروژه‌ای بود که با اعتباری بیش از 10 هزار ریال بودجه دولتی به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌ دیگری که ظهر امروز در شهرستان تاکستان به بهره‌برداری رسید پروژه احداث نمازخانه شهر نرجه بود که با اعتباری بالغ بر 10 هزا ریال توسط شهرداری نرجه احداث شد.

جدول گذاری، آسفالت، نصب چراغ و فضای سبز پروژه دیگری بود که توسط مسئولان استانی و شهرستانی در شهر اسفرورین با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 750 هزار ریال به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدرسه شش کلاسه خورهشت یکی از پروژه‌های شاخص شهرستان تاکستان بود که امروز توسط مسئولان استانی و شهرستانی با اعتباری بالغ بر 10 هزار و 900 توسط اداره کل نوسازی آموزش و پرورش استان قزوین در روستای خورهشت به بهره برداری رسید.

دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس و دیدار با ائمه جمعه شهرستان تاکستان از دیگر برنامه‌های مسئولان استان قزوین در سفر یک روزه خود به شهرستان تاکستان است.

در مجموع برای پروژه‌هایی که امروز توسط مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شدند 83 هزار و 810 هزار ریال اعتبار تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ ی

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon