موانع تولید در گیلان باید برطرف شود


موانع تولید در گیلان باید برطرف شود

استاندار گیلان با اشاره به به اینکه اقتصاد مقاومتی راه اندازی کارخانجات داخلی است گفت: می‌بایست برای سرمایه‌گذار فرش قرمز بندازیم و موانع تولید را در گیلان باید رفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیاهکل، محمدعلی نجفی استاندار گیلان امروز عصر در مراسم افتتاح یک شرکت تولید و بسته بندی آب معدنی در سیاهکل، ضمن تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان اظهار داشت: دکتر روحانی در سفر به استان گیلان اعلام کرد که امسال سال شکوفایی اقتصادی و رونق است و اهتمام جدی دولت و شخص رئیس جمهور در رفع معضلات می‌باشد.

وی با اشاره به به اینکه اقتصاد مقاومتی راه اندازی کارخانجات داخلی است افزود: می‌بایست برای سرمایه‌گذار فرش قرمز انداخت و موانع تولید را رفع کرد.

نجفی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که نرخ اشتغال تغییر داشته است، تصریح کرد: این کار با تلاش سرمایه گذاران و مردم تلاشگر سیاهکل و دیلمان و گیلان به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه امروز آخرین روز از هفته دولت است، از تمامی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها، نشریات، سایت‌ها و رسانه ملی برای پوشش اخبار هفته دولت تشکر کرد.

استاندار گیلان گفت: در جلسه قبلی از رسانه‌ها گله کردم و به بحث دروغ گویی پرداختم اما باید بگویم که فقط یک دویستم و یا یک هزارم رسانه‌ها چنین کاری انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه با ندیمی در رابطه با جاده دیلمان به پیرکوه صحبت کرده‌ام خاطرنشان کرد: در سفری که به این منطقه داشتیم قول‌هایی داده‌ایم که امیدوارم با کمک تمامی مدیران و نماینده مجلس مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این کارخانه در زمینی به مساحت 9 هزار و 250 متر مربع و زیربنای 2 هزار و 124 مترمربع و با سرمایه‌گذاری هشتاد و پنج میلیارد ریال ساخته شده است و در آغاز فعالیت برای 28 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاده کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon