امنیت ایران به دلیل ترس دشمن از ادامه‌دهندگان راه شهدا است


امنیت ایران به دلیل ترس دشمن از ادامه‌دهندگان راه شهدا است

امام جمعه اصفهان گفت: امروز همه دنیای کفر در مقابل اسلام ایستاده است و مرکز اسلام ناب نیز ایران اسلامی است و دشمن در تلاش بوده که فضای کشور ما را ناامن کند این در حالی است که امن‌ترین مکان دنیا به دلیل ابهت شهدا کشور ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد شامگاه یک‌شنبه در مراسم دومین یادواره یک‌هزار شهید کارمند استان اصفهان با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: خدواند متعال می‌فرمایند که شهیدان زنده هستند و باید معنای واقعی شهادت برای مردم تبیین و معنا شود زیرا آنچه که فهم ما از شهادت است، مفهوم مردن و زنده بودن است.

وی با بیان اینکه ما انسان‌ها 2 بعد انسانی و حیوانی، ملکوتی و ناسونی داریم و در واقع 2 حیات داریم، گفت: حرکت به سوی خدا و حرکت دادن دیگران به سوی خدا از مصادیق انسان‌های زنده است و شهدا در همین مسیر حرکت کردند و در زمان حیات خود راه خدا را رفتند و با شهادت خود، دیگران را به حرکت در مسیر الهی هدایت کردند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، گلزار‌ها و گلستان‌های شهدا و نام و نشام آنها ما را به یا خداوند متعال می‌اندازد و خلوص این شهیدان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هجوم به کشور ترسانده است.

وی با بیان اینکه دشمن از انسان‌ها وابسته به حق می‌ترسد، گفت: این ترس دشمن از نظام جمهوری اسلامی یکی از نشانه‌های زنده بودن شهدا است که چه در زمان حیات خود و چه بعد از شهادت خود مردان و زنان را به راه حق دعوت و حرکت دادند.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز همه دنیای کفر در مقابل اسلام ایستاده است و مرکز اسلام ناب نیز ایران اسلامی است و دشمن در تلاش بوده که فضای کشور ما را ناامن کند این در حالی است که امن‌ترین مکان دنیا به دلیل ابهت شهدا و ادامه‌دهندگان راه شهدا، کشور ایران است.

به گزارش تسنیم، در دومین یادواره یک‌هزار شهید کارمند استان اصفهان که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، از خانواده‌های معزز شهدای کارمند تجلیل شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon