مانور بازگشایی مدارس ۲۵ شهریور در قزوین برگزار می‌شود


مانور بازگشایی مدارس 25 شهریور در قزوین برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه استان قزوین در رابطه با برنامه‌های بازگشایی مدارس امسال، گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس مانور مشترک بازگشایی مدارس با همکاری دستگاه‌های اجرایی قزوین ۲۵ شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سعید پای‌نبرد شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که معاون وزیر آموزش و پرورش استان قزوین، استاندار قزوین، تعدادی از مسئولان و مدیران دستگا‌های اجرایی آموزش و پرورش استان قزوین حضور داشتند، اظهار داشت: مانور بازگشایی مدارس در قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس از اول مهر ماه امسال در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی در رابطه با زمان برگزاری مانور بازگشایی مدارس استان قزوین، بیان کرد: با زمان‌بندی‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته در 25 شهریور ماه امسال این مانور در مدارس سراسر استان قزوین با حضور پر شکوه دانش‌آموزان، مسئولان و مدیران برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه استان قزوین در رابطه با افراد شرکت کننده در این مانور، خاطرنشان کرد: این مانور با اهداف بسیاری در استان برگزار می‌شود که تمامی دبیران، دانش‌آموزان، مدیران و مسئولان اجرایی مدارس در مدارس سراسر استان قزوین حضور دارند.

پای‌نبرد در رابطه با برنامه‌ها و اهداف برگزاری مانور بازگشایی مدارس استان، عنوان کرد: این مانور با هدف کنترل برنامه سالانه و هفتگی دانش‌آموزان و ارائه کارنامه‌های درسی سال تحصیلی به دانش به منظور حضور با کتاب درسی در اول مهر ماه برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه استان قزوین با بیان اینکه برنامه‌های بسیاری برای دانش آموزان استان قزوین به مناسبت روز بازگشایی مدارس استان تدوین شده، ابراز کرد: برنامه نمادین روز جوانه‌های استان است که دانش‌آموزان پایه هفتم در 31 شهریور ماه امسال در شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon