سجادی: تنیس روی میز ایران می‌تواند دو، سه سهمیه المپیک را کسب کند

سجادی: تنیس روی میز ایران می‌تواند دو، سه سهمیه المپیک را کسب کند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش شانس کسب دو، سه سهمیه المپیک را برای تنیس روی میز ایران قائل شد.

نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: تصمیم گرفتم پیش از اعزام تیم مردان به تورنمنت اتریش در محل تمرینات حاضر شوم و زحمات آنها را از نزدیک ببینم و البته از مسئولان و مربیان بابت زحمت‌هایی که می‌کشند، تشکر کنم.

وی درباره سرپرستی احمد سعادتمند در این فدراسیون گفت: تنیس روی میز در 6 ماه اخیر دوره آرامش را تجربه کرده و این شرایط ادامه داد. برنامه‌های فدراسیون نیز به جلو می‌رود هیچ مشکلی برای این رشته در سطح کشور رخ نداده است. همچنین تیم‌های ملی نیز کار خود را طبق برنامه ادامه می‌دهند و این کار حتی بهتر از سال‌های قبل انجام می‌شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره انتظاراتش از تنیس روی میز گفت: انتظار دارم این رشته نسبت به خودش پیشرفت داشته باشد و رو به عقب حرکت نکند. همچنین ملی‌پوشان نیز امیدوارم که در رنکینگ جهانی صعود کنند. درست است که بهترین های تنیس روی میز جهان از قاره آسیا هستند اما این یک فرصت طلایی است و باید از آن استفاده لازم را برد.

سجادی در خصوص کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: مسابقه کسب سهمیه المپیک قرار است اواخر فروردین در هنگ‌کنگ برگزار شود. فکر می‌کنم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم 2،3 سهمیه در المپیک بگیریم. من نیز به عنوان وزارت ورزش هر حمایتی که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در گفت‌وگو با مسئولان و مربیان فدراسیون دغدغه‌ها به او منتقل شد یا نه؟ تأکید کرد: آنها دغدغه‌ای ندارند و من هم چیزی در این باره نشنیدم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره طرح سرباز قهرمان که در تنیس روی میز شامل نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و پوریا عمرانی می‌شود، اظهار داشت: با سردار باران‌چشمه و مسئولان تربیت بدنی  نیروهای مسلح صحبت می‌کنم که همچون موارد قبلی باز هم بتوانند به ملی‌پوشان و تیم‌های ملی کمک کنند.

سجادی در پایان درباره بودجه مورد نیاز فدراسیون و همچنین زمان برگزاری انتخابات گفت: بودجه هر فدراسیون بسته شده و طبق روالی که مشخص است، پرداخت می‌شود، البته اگر گاهی اوقات فدراسیونی فعالیت‌های بیشتری داشته باشد، می‌توانیم به پرداخت بودجه مورد نیاز سرعت بدهیم. در باره زمان انتخابات نیز باید بگویم که هر زمان که وقتش برسد، آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon