دولت در حوزه انتخابیه هرمزگان کاندیدایی در انتخابات پیش رو ندارد


دولت در حوزه انتخابیه هرمزگان کاندیدایی در انتخابات پیش رو ندارد

استاندار هرمزگان گفت: دولت در حوزه انتخابیه استان هرمزگان هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد و از هم اکنون اعلام می کنیم که هر که در هرمزگان بگوید که من کاندیدای دولت هستم کذب گفته است، چرا که دولت و استانداری مجری انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباسو به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری شامگاه یکشنبه در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم، اظهار داشت: هفته دولت زمان مناسبی برای تجلیل و گرامیداشت کسانی است که در راه خدمت به ملت و بندگان خوب خدا عمر خود را سپری کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر برای مدیران یک الگوی مناسب و صادق برای خدمتگزاران نظام هستند، افزود: این دو شهید نیز از پیامبر اسلام (ص) الگو گرفته و به تاسی از امام خمینی (ره) نام خود را به واسطه چنگ زدن به ریسمان الهی ماندگار کردند و دغدغه ای جز خدمت رسانی به مردم نداشتند.

استاندار هرمزگان گفت: اگر کسی می خواهد جاودانه بماند باید اساس و تمامیت خود را بر خدمت به مردم بگذارد، همانا که دوران خدمت شهیدان رجایی و باهنر مدت کمی بود، ولی مشاهده می شود که آنها در تاریخ انقلاب ماندگار شده اند، چون کار آنها برای خدا بود.

عالی ترین مقام دولت در هرمزگان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر با خدا معامله کرده بودند، اظهار داشت: 37 سال از عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران می گذرد و دولت های زیادی آمدند و رفتند و خواهند آمد و خواهند رفت، اما آن چیزی که مهم است آن است که مسئولان زمانی که در راس قدرت قرار می گیرند در راستای رضای خدا خدمت کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نمونه هایی از کمبودها و نارسایی ها، افزود: به عنوان نمونه، روز گذشته که به شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس رفتم و دیدم مردمانی را که در گرما و بی برقی به سر می برند، این امر مرا شرمنده کرد و از مسئولان مربوطه انتظار می رود در رفع مشکلات این چنینی همت کنند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برخی ها تشنه قدرت و جاه طلبی هستند و برخی ها نیز به دنبال مال اندورزی از طریق سو استفاده از قدرت هستند، تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی برای کف زدن برای همدیگر نیست بلکه باید در این هفته عملکرد را بیان کرد و به جامعه تلاش های نظام را منعکس کنیم.

وی با بیان اینکه در حد اعتدال باید به فکر شاد کردن مردم بود، افزود: استان هرمزگان در خیلی از حوزه ها در سطح کشوری دارای رتبه شده و این نشان از همت مسئولان و مدیران دارد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه نماینده 16 استاندار مرزی کشور در کارگروه صادرات غیرنفتی شده است، یادآور شد: سال گذشته یک میلیون دلار از طریق منطقه ویژه خلیج فارس صادرات غیر نفتی داشته ایم.

وی گفت: از محل گمرکات استان نیز 8 هزار میلیارد تومان درآمد کسب شده و هرمزگان در این بعد رتبه نخست را کسب کرده است.

جادری ادامه داد: در بحث سرمایه‌گذاری نیز که هرمزگان سال گذشته همایش سرمایه‌گذاری را با دعوت از 700 سرمایه برگزار کرد، رتبه نخست را کسب کرده است و کسب رتبه نخست پیرامون مقابله با قاچاق نیز نشان از همت و تلاش مسئولان استانی دارد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان افزود: هرمزگان در بعد امنیت نیز در حال حاضر در رده های نخست کشور قرار دارد و این امر با توجه به مرزهای طولانی و وجود قومیت های متعدد نشان از تسلط و برنامه ریزی مناسب دارد.

جادری در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفند ماه، خاطرنشان کرد: ماه های اخیر نیز در حوزه سیاسی برای استان ماه های پرچالش خواهد بود، چرا که رقابت های انتخاباتی و نتایج آنها مسائل و مباحثی را رقم می زند.

وی در پایان متذکر شد: دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد و از هم اکنون اعلام می کنیم که هر که در هرمزگان بگوید که من کاندیدای دولت هستم کذب گفته است، چرا که دولت و استانداری مجری انتخابات هستند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon