برگزاری جلسه کمیسیون ویژه برجام با حضور عراقچی و تخت روانچی

برگزاری جلسه کمیسیون ویژه برجام با حضور عراقچی و تخت روانچی

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: جلسه امروز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور عراقچی و تخت‌روانچی برای بررسی سوابق و تاریخچه مذاکرات هسته‌ای آغاز شد و تا ظهر ادامه دارد.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی متن جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 5+1 در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون برجام اظهار داشت: جلسه امروز از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امورز با حضور اعضای کمیسیون و برخی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برگزار شد و تا ساعت 13 و 30 دقیقه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این جلسه آقایان عراقچی و تخت‌روانچی حضور دارند و موضوع جلسه هم بررسی سوابق و تاریخچه مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش تسنیم، قرار بود در جلسه امروز محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان نیز حضور یابد که وی به دلیل سفر به کشورهای شمال آفریقا نتوانست در جلسه امروز کمیسیون برجام حضور یابد.

اعضای کمیسیون ویژه رسیدگی‌کننده به برجام در 3 هفته تعطیلی مجلس، جلسه خواهند داشت و جلسات آنها به طور منظم در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود. فردا نیز نشست اعضای کمیسیون با سعید جلیلی و اعضای تیم مذاکره کننده قبلی برگزار خواهد شد.

اعضای این کمیسیون روز چهارشنبه از سایت‌های هسته‌ای نطنز و فردو بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon