تعداد زائران مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی به ۷۰ هزار نفر رسید

تعداد زائران مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی به 70 هزار نفر رسید

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه آذربایجان‌غربی گفت: تابستان امسال تعداد زائران مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی به ۷۰ هزار نفر رسید.

سرهنگ حسنعلی چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: تابستان امسال تعداد زائران مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی به 70 هزار نفر رسید و در این باره بیشترین زائران شهدا از استانهای آذربایجان‌شرقی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، گلستان و کرمانشاه بودند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه آذربایجان‌غربی گفت: تابستان امسال 15 هزار نفر از مردم استان به مناطق عملیاتی جنوب آذربایجان‌غربی اعزام شدند.

وی از برگزاری اردوی "فصل رویش" ویژه دانش‌آموزان استان خبر داد و تصریح کرد:  در این باره دانش آموزان ضمن زیارت یادمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس، فعالیتهای خاکی مثل عبور از موانع، تیراندازی با کمان، راپل و پینت‌بال و فعالیت های آبی مثل قایق‌سواری و شنا را انجام می‌دهند.

چراغی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور امسال 5 هزار نفر از دانش‌آموزان به مهاباد و سد حسنلوی نقده اعزام می‌شوند افزود: تاکنون نزدیک به 2000 نفر در اردوی فصل رویش شرکت کرده‌اند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه آذربایجان‌غربی از برگزاری اردوی راهیان نور از مهر تا اوایل آذر ماه، ویژه دانش‌آموزان خبر داد و بیان کرد: در این باره اعزام‌ها تنها در داخل استان صورت گرفته اما میزبانی سایر استانها را نیز بر عهده خواهیم داشت.

چراغی با اشاره به برگزاری نمایشهای رزمی، فرهنگی و بصیرتی از نیمه دوم مرداد ماه امسال اظهار داشت: نمایشهای رزمی، فرهنگی و بصیرتی با عنوان"علمداران ولایت" در روزهای فرد هفته برگزار شده و خوشبختانه استقبال چشمگیری از سوی مردم و زائران می‌شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه آذربایجان‌غربی گفت: در این نمایشها، سعی بر آن است که نقش مردم استان در پیروزی انقلاب اسلامی، وقایع به توپ بسته شدن مسجد اعظم ارومیه، بازسازی صحنه‌های مبارزه مردم استان با گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب، بازسازی صحنه های بمباران شیمیایی سردشت و نقس استان در دوران هشت سال دفاع مقدس مستندسازی و بازسازی شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon