اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی اردبیل باشد


اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی اردبیل باشد

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید اتمام پروژه های نیمه تمام را در اولویت قرار داده و اجرای پروژه جدیدی را شروع نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی آذرنژاد در جلسه شورای مدیرت بحران استان اردبیل اظهار داشت: در هفته دولت امسال 387 پروژه با اعتبار بالغ بر 382 میلیارد تومان در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید که امیدواریم افتتاح این پروژه‌ها در جهت رشد توسعه اقتصادی و عمرانی استان اردبیل تأثیرگذار باشد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند که با دقت و بررسی‌های همه جانبه برآورد دقیق اعتبار مورد نیاز برای یک پروژه را اعلام کنند چرا که تخصیص اعتبار برای پروژه‌ها به صورت یک ساله بوده و برآورد نادرست اعتبار سبب تعویق در روند اجرای پروژه‌ها می‌شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به این‌که شروع پروژه جدید با وجود نیمه تمام بودن طرح‌های قبلی امکان‌پذیر نیست، افزود: دلیل افتتاح نشدن بیمارستان تروما اردبیل نیز برآورد نادرست اعتبار است به طوری که اداره راه و شهرسازی در ابتدا 8 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار برآورد کرده بود که 5 میلیارد تومان از طرف دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برای این مجموعه پرداخت شد.

آذرنژاد تصریح کرد: بعد از اختصاص 5 میلیارد تومان برای این پروژه، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اعلام کرد که 11 میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن مورد نیاز است که این برآورد نادرست مانع از بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت شد.

وی بیان کرد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی تأکید کردیم که مبادله موافقت‌نامه برای شروع پروژه‌هایی که کمتر از 50 درصد اعتبار تأمین شده،‌ انجام ندهند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon