سرانه فضای سبز در مشگین‌شهر افزایش می‌یابد


سرانه فضای سبز در مشگین‌شهر افزایش می‌یابد

شهردار مشگین‌شهر گفت: با توجه به توریستی بودن این شهرستان و تامین نیازهای مردم و گردشگران، سرانه فضای سبز در مشگین‌شهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، سیامک مظلومی به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با افتتاح طولانی ترین پل معلق خاورمیانه تحول عظیمی در جذب توریست به این شهرستان رخ داده و این منطقه به عنوان مقصد سفر خیل عظیم مسافر از سراسر ایران و حتی کشورهای خارجی قرار گرفته و این شرایط شهرداری را مکلف به توسعه فضای سبز این شهرستان کرده است.

وی گفت: با افتتاح پارک یاس در ورودی پارک جنگلی از سمت شهر در هفته دولت، گام بزرگی در توسعه فضای های سبز داخلی شهری برداشته شد که با راه اندازی این پارک در محدوده پارک جنگلی و پل معلق به نیازهای گردشگران در زمینه برپا کردن چادرهای مسافرتی، اسکان موقت و تامین سرویس بهداشتی پاسخ داده می شود.

شهردار مشگین شهر افزود: پارک یاس با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی احداث شده و همچنان شهرداری و شورای شهر با برنامه‌ریزی‌های مدون به دنبال افزایش سرانه فضای سبز در این شهرستان است تا با تنوع فضاهای سبز، در ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان سهیم باشد.

مظلومی با اشاره به عملکرد مطلوب عمران در سال 94 بیان کرد: در سال 94 با تلاش مضاعف پرسنل شهرداری گام بزرگی در تعمیر، روکش و آسفالت خیابان های داخل شهری صورت گرفت که با افتتاح این مسیرها در هفته دولت شاهد تردد روان خودروها و رضایت شهروندان بودیم.

وی تصریح کرد: پیاده‌روسازی در مسیرهای گردشگری نیز با سرعت و جدیت کامل در هفته دولت به بهره برداری رسید و پیاده رو سازی مسیرهای اصلی شهر نیز در این هفته افتتاح شد که نقش مهمی در سامان دهی عبور و مرور شهروندان و مسافران دارد.

شهردار مشگین شهر از خرید ماشین آلات شست‌وشو و حمل زباله خبر داد و گفت: به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان و داشتن فضای شهری پاک و بدون آلاینده، از هفته دولت چند دستگاه ماشین آلات شست‌وشو و حمل زباله به سرویس های خدمات رسانی شهری اضافه می شوند که خروجی آن‌ها در نظافت معابر و خیابان های داخل شهری موثر است.

مظلومی اظهار کرد: تجهیز کارخانه آسفالت سازی شهرستان نیز از اولویت های کاری شهرداری بود که بنابه اهمیت این کارخانه در تولید بخشی از قیر مورد نیاز جزو افتتاحیه‌های شهرداری در هفته دولت بود که با صرف دو میلیارد ریال اعتبار این کارخانه تجهیز شد.

وی با اشاره به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت افزود: امیدواریم با ایجاد ارتباطی سازنده بین مردم و مسئولان در راستای خدمتگذاری به شهروندان مثبت عمل کرده و در راستای کسب رضایتمندی مردم که هدف نهایی دولت و مسئولان است درست عمل کنیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon