استفاده از ظرفیت گردشگری مذهبی در شهرستان خمینی‌شهر عملیاتی می‌شود


استفاده از ظرفیت گردشگری مذهبی در شهرستان خمینی‌شهر عملیاتی می‌شود

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود صدها هیئت مذهبی و فعالیت‌های مختلف مذهبی در طول ایام سال در شهرستان خمینی‌شهر، استفاده از ظرفیت گردشگری مذهبی در این شهرستان عملیاتی می‌شود.

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خمینی‌‌شهر با اشاره به اهمیت توجه به موضوع گردشگری مذهبی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به وجود صدها هیئت مذهبی و فعالیت‌های مختلف مذهبی در طول ایام سال در شهرستان خمینی‌شهر، استفاده از ظرفیت گردشگری مذهبی در این شهرستان عملیاتی می‌شود.

وی افزود: 3 نوع صنعت موجود در شهرستان خمینی‌شهر در حال حاضر مغفول مانده و ما به دنبال احیای آنها در یک سال آینده هستیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گام‌هایی برای ریل‌گذاری آنها انجام شده و کاروانی که در محرم در خمینی شهر به راه می‌افتد، اتفاق بی‌نظیری است که امروز تمام دنیا با این کاروان آشنا شده‌اند.

وی افزود: تمام نگاه‌ها در روز هفتم محرم به دنبال این حرکت عظیم هستند در همین راستا سال گذشته نیز از این برنامه در خمینی‌شهر گزارش‌های بسیاری تهیه شد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

صرامی افزود: کاروانی با هزینه از نذورات مردم به راه می‌افتد که مشابه آن وجود نداشته و هیچ قلم گریمی در این کاروان به کار نرفته و تمام صورت‌ها، صورت‌های واقعی افراد است، باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این ظرفیت و دیگر ظرفیت‌های مذهبی شهرستان برای جذب توریست به شهرستان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید کاری کنیم که بیش از گذشته از آن استفاده شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon