باقری خطاب به مسئولان باشگاه: اگر قرار است شماره حساب بدهید، پس شما چه‌کار می‌کنید؟

باقری خطاب به مسئولان باشگاه: اگر قرار است شماره حساب بدهید، پس شما چه‌کار می‌کنید؟

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که برای باشگاه پرسپولیس زشت است که بازیکنش در محل تمرین بخوابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کریم باقری در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس، گفت: خودتان مشکلات مالی را می‌بینید ولی خبری نشده است. چند وقت است از شروع مسابقات گذشته و با وجودی که بازیکنان بازی‌های خوبی انجام می‌دهند اما خبری از حل مشکلات مالی نیست. مسئولان باشگاه هر روز وعده و وعید می‌دهند در صورتی که بازیکنان تمرینات خوبی را انجام می‌دهند.

وی افزود: هیچ‌کس پاسخ بازیکنان را نمی‌دهد و به بازیکن می‌گویند که اگر صحبتی داری به باشگاه بیا. این اتفاق نباید بیفتد و برای پرسپولیس زشت است. اینکه کسی صحبت نمی‌کند دلیل براین نیست که چیزی نمی‌داند.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه مسئولان باشگاه شماره حساب به هواداران داده‌اند تا به تیم کمک شود، گفت: این مسئله برای باشگاه زشت است و نمی‌‌دانم تصمیم‌گیرنده مدیرعامل باشگاه است یا کسانی که او را انتخاب کرده‌اند. باید تصمیمی برای پرسپولیس بگیرند که مایه آبروریزی این تیم نشود. چرا باید شماره حساب به هواداران داده شود؟اگر قرار است شماره حساب بدهید پس شما در باشگاه پرسپولیس چه‌کار می‌کنید؟ تیم را به هواداران بدهید تا آنها باشگاه را اداره کنند.

باقری درباره اینکه طاهری توان اداره باشگاه را ندارد، گفت: اگر نمی‌توانند منابع را تأمین کنند کار به فرد دیگری واگذار کنند.

«مسئولان پرسپولیس متوجه حرف‌های خودشان نیستند یا به صورت عمدی این حرف‌ها را مطرح می‌کنند». باقری با بیان این جمله تأکید کرد: این صحبت‌ها باعث می‌شود که تیم به‌هم بریزد. از هواداران می‌خواهم بدانند که بازیکن با تمام وجود تلاش می‌کند و فردا روزی اتفاقی بیفتد گردن بازیکن نیست بلکه گردن مسئولان باشگاه است. اگر طاهری کاری از دستش برنمی‌آید برود و فرد دیگری جایگزین او بشود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد طاهری به آخر خطر رسیده است، گفت: از خودش بپرسید که به آخر خط رسیده است یا خیر.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه علی فاطمی بازیکن جوان پرسپولیس در درفشی‌فر می‌خوابد، گفت: فاطمی جزو باشگاه است و زشت است که بازیکن پرسپولیس بخواهد در زمین تمرین بخوابد. برای باشگاه پرسپولیس زشت است با بازیکنی که قرارداد بسته نمی‌داند کجا می‌خوابد. من برای او خانه‌ای گرفتم تا با مادرش و یا هرفردی که دلش می‌خواهد زندگی کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon