آنهایی که ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند، خودشان تروریست‌اند


آنهایی که ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند، خودشان تروریست‌اند

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا کشورهای حامی تروریسم، ایران را به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم متهم می‌کنند، تأکید کرد: آنهایی که این حرف‌ها را می زنند، خودشان تروریست هستند.

 به‌گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و نامگذاری این روز به نام «روز مبارزه با تروریسم»، دومین کنگره بین المللی 17000 شهید ترور در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
حجت الاسلام سید محمود علوی در حاشیه برگزاری کنگره در پاسخ به سوال  دیده بان مبنی بر اینکه چرا کشورهای حامی تروریسم  ایران را به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم متهم می کنند اذعان داشت:آنهایی که این حرف ها را می زند خودشان تروریست هستند.
گفتنی است، ، در مراسم افتتاحیه این کنگره دو روزه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان سخنرانی کرد.
در این کنگره 400 تن از خانواده های شهدای ترور از سراسر کشور و هم چنین 40 تن از اندیشمندان و صاحبنظران خارجی که در زمینه ترور کتاب و یا آثاری ارائه کردند، حضور دارند.
در این کنگره در پنج پنل علمی مقالاتی ارائه و نهایتا به 20 مقاله برتر جوایزی اهدا خواهد شد.هم چنین از هفت جلد کتاب در حوزه تروریسم رونمایی خواهد شد.

منبع:دیده بان

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

 

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon