سی امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در سنندج برگزار شد


سی امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در سنندج برگزار شد

سی امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به مدت سه روز در دانشگاه کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رئیس دانشگاه کردستان صبح امروز در مراسم افتتاحیه سی امین جشنواره سراسری قرآن وعترت دانشجویی کشور که با حضور دانشجویان و مسئولان استان در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد, اظهار کرد: این جشنواره به مدت سه روز در دانشگاه کردستان در حال برگزاری است.

فردین اخلاقیان گفت: اسلام دین تواضع است که به بعد مادی و معنوی زندگی انسان توجه دارد و برای هر دو بخش برنامه هایی دارد.
وی تصریح کرد: قرآن کتاب هدایت، جامع و کاملی است که تمامی ابعاد در آن آمده است و انسان می تواند با این کتاب آسمانی به تمام شبهات خود در زمینه های مختلف دست پیدا کند.

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام به عمل به قرآن کریم، قرائت و برنامه های قرآنی تاکید فراوانی داشته، گفت: استقلال، عزت و آزادی در گرو توسعه قرآن است.

وی با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی مسلمانان افزود: در زندگی همه مسلمانان و دولتهای اسلامی به ویژه دولت تدبیر امید به عمل به قرآن توجه زیادی شده که امیدواریم این امر استمرار داشته باشد.

اخلاقیان اظهار کرد: همایش‌های قرآنی علاوه بر ترویج آموزه های دینی در شناسایی استعدادهای ویژه دانشجویان و افزایش روحیه معنویت در میان جوانان بسیار تاثیرگذار است و میزبانی دانشگاه کردستان در این رویداد بزرگ قرآنی و دانشجویی می تواند فرصت مناسبی برای تقویت وحدت در جامعه ایرانی اسلامی باشد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon