مدعیان تقلب در سال ۸۸ به سلامت انتخابات اذعان کردند/ کوس رسوایی فتنه‌گران به صدا درآمد

مدعیان تقلب در سال 88 به سلامت انتخابات اذعان کردند/ کوس رسوایی فتنه‌گران به صدا درآمد

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نتیجه انتخابات ۲۴ خرداد و پیروزی رئیس جمهور منتخب با ۲۵۰ هزار رای بالاتر از حد نصاب گفت: نتیجه انتخابات ۲۴ خرداد کوس رسوایی فتنه‌گران ۸۸ را به صدا در آورد.

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نتیجه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و به طور نسبی هر یک سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است که همه آنها زیر سایه سلامت، امنیت و صیانت از آرای مردم بوده است.

وی افزود: در جریان فتنه 88 فتنه‌گران دنبال بهانه‌ای بودند که امیال شیطانی اربابان انگلیسی و آمریکایی خود را در ایران پیاده کرده و بلوا و بحران در کشور ایجاد کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سران فتنه و جریان فتنه از همان ابتدا می‌دانستند که سالم‌ترین و با امنیت‌ترین انتخابات جهان در ایران برگزار می‌شود، تصریح کرد: خود آنها نیز اعلام کردند تقلب در انتخابات رمز اردوکشی خیابانی آنها بوده ‌و آن را برای رسیدن به اهدافی ایجاد کردند. 

حجت‌الاسلام سالک تاکید کرد: نتیجه انتخابات 24 خرداد و پیروزی رئیس جمهور منتخب با 250 هزار رای بالاتر از حد نصاب کوس رسوایی فتنه‌گران 88 را به صدا در آورد و آنها را برملا کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: همان افرادی که در سال 88 دم از تقلب در انتخابات ایران می‌زدند، در این انتخابات اذعان کردند که سالم‌ترین و آرام‌ترین انتخابات در ایران برگزار شده است و تغییر موضع این چنینی آنها جای تعجب فراوان دارد. 

وی افزود: انتخابات 88 نیز زیر نظر دستگاه‌های نظارتی فعلی و با همین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اما اینکه چه شد آنها در سال 88 مدعی جابه‌جایی 11 میلیون رای شدند و امروز با 250هزار رای بالاتر از حد نصاب نتیجه انتخابات را قبول دارند، مسئله‌ای است که خود باید پاسخ بگویند.

حجت‌‌الاسلام سالک اضافه کرد: فتنه‌گران در سال 88 به دنبال براندازی نظام بودند و کاری به انتخابات نداشتند بلکه به  دنبال اجرای نیات امپریالیسم غرب بودند. 

این نماینده مجلس تاکید کرد: انتخابات 24 خرداد 92 نشان داد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ثبات، قدرت و توانمندی برخوردار است و  قدرت رسوا کردن کسانی که با اندیشه‌ها و نیت‌های انحرافی در جهت مقابله با انقلاب هستند را به خوبی دارد. 

وی با بیان اینکه قدرت اصلی در جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی مردم است، خاطرنشان کرد: مردم مهمترین عامل پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و قطعاً کشور با پشتیبانی مردم دشمنان داخلی و خارجی را ناکام می‌گذارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon