فروش ۴ برابری فیلم محمد‌ رسول الله(ص) در شیراز نسبت به دیگر فیلم‌ها


فروش 4 برابری فیلم محمد‌ رسول الله(ص) در شیراز نسبت به دیگر فیلم‌ها

مدیر امور سینماهای حوزه هنری استان فارس گفت: سطح فروش فیلم محمد رسول الله (ص) در شیراز نسبت به فیلم‌های دیگر خیلی بالا و حدود ۴ برابر بوده است.

رسول شهابیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه فروش فیلم محمد رسول الله (ص) در شیراز خیلی خوب بوده است اظهار داشت: سطح فروش این فیلم نسبت به فیلم‌های دیگر خیلی بالا و  حدود 4 برابر بوده است.

وی با بیان اینکه این فیلم حداقل یک ماه در سینماهای شیراز اکران می‌شود افزود: قرار بود این فیلم در سینما سعدی، شیراز و پیام اکران شود که به دلیل نقص فنی اکران آن در سینما پیام فعلا به تعویق افتاده است.

مدیر امور سینماهای حوزه هنری استان فارس عنوان کرد: دنبال حل مشکل این سینما هستیم و بعد از حل آن فیلم محمد رسول الله (ص) در این سینما نیز اکران می‌شود.

وی در مورد پخش این فیلم در شهرستان‌های استان فارس نیز گفت: تنها یک سینمای فعال در شهرستان جهرم وجود دارد و مابقی شهرستان‌های استان سینمای فعال ندارند و مسئولیت پخش این فیلم در شهرستان‌ها بر عهده ارشاد است.

شهابیان با توصیه به علاقمندان سینما برای تماشای این فیلم تصریح کرد: جلوه‌ها، تصویر، آهنگ، صدا و نور این فیلم بسیار عالی است.

گفتنی است بلیط فیلم محمد رسول الله (ص) در سینما سعدی به قیمت 6 هزار تومن و در سینما شیراز به قیمت 5 هزار تومن به فروش می‌رسد. این فیلم در سینما سعدی در سانس‌های 11:30، 15:30، 18:30 و 21:30 و در سینما شیراز نیز در سانس‌های 11، 15، 18 و 21 پخش می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon