مرکز استعدادیابی دومیدانی خراسان رضوی در مشهد افتتاح می‌شود‌

مرکز استعدادیابی دومیدانی خراسان رضوی در مشهد افتتاح می‌شود‌

دبیر هیئت دومیدانی خراسان رضوی گفت: مرکز استعدادیابی دومیدانی خراسان رضوی در مشهد افتتاح می‌شود.

هاشم صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است که روز چهارشنبه مراسم افتتاحیه طرح آمایش و استعدادیابی دومیدانی خراسان رضوی در مشهد مقدس و در سالن شماره 2 ورزشگا تختی برگزار شود.

دبیر هیئت دومیدانی خراسان رضوی افزود: در تابستان امسال در مرحله نخست استعدادیابی در خراسان رضوی 1000 نونهال و نوجوانان استان در 30 شهرستان خراسان رضوی و در 5 ماده صد متر، پرش طول، 600 متر، 2000 متر و پرتاب نیزه برگزار شد که در مرحله نخست از بین هزار نفر صد نفر به عنوان نخبگان دومیدانی استان انتخاب شده‌اند.

صیامی بیان کرد: صد نفری که به عنوان نخبگان دومیدانی استان انتخاب شده‌اند قرار است که 10 روز در مشهد حضور داشته اند و پس از افتتاح مرکز آمایش و استعدادیابی دومیدانی خراسان رضوی این افراد آموزش‌های عمومی و تخصصی را در این مرکز یاد بگیرند.

وی تصریح کرد: همزمان با راه‌اندازی این مرکز قرار است شناسنامه ورزشی دومیدانی کاران خراسان رضوی تکمیل شود که در همین راستا بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در کنار آموزش‌های تخصصی دومیدانی کلا‌هایی همچون قرآن و زبان انگلیسی برگزار شود.

دبیر هیئت دومیدانی خراسان رضوی از برگزاری دو استقامت ویژه دان‌آموزانش پسر با همکاری آموزش و پرورش در رزو 13 آبان خبر داد

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon