کمبود نیروی انسانی در دستگاه تعلیم و تربیت مازندران جدی است


کمبود نیروی انسانی در دستگاه تعلیم و تربیت مازندران جدی است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مشکل نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرهای استان جدی است و نیاز به برنامه‌ریزی جدی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، سید علی قاسمی تروجنی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چالوس اظهار داشت: برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش چالوس, جلسه ویژه ای هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: به رئیس آموزش و پرورش چالوس نیز اختیار دادیم در قالب خرید خدمات آموزشی و یا بسته‌های حمایتی, مشکلات کمبود نیروی انسانی را رفع کند.

قاسمی گفت: اقدام دیگری که در رفع مشکلات حوزه نیروی انسانی چالوس انجام شد این بود که تمام نیروهایی که انتقال موقت گرفتند و از چالوس رفتند به این شهرستان برگردند و در کلاس‌های درس حضور یابند.

وی گفت: امسال بیشترین سهمیه در بخش نیروهای حق التدریسی؛ خرید خدمات آموزشی و بسته‌های حمایتی به چالوس داده شده تا بتوانیم مشکلات کمبود نیروی انسانی را رفع کنیم.

امام جمعه چالوس نیز در این نشست گفت: نیروهایی غیر بومی که در حوزه آموزش و پرورش چالوس استخدام شدند و توان خدمت در این شهرستان را ندارند, در واقع به حوزه آموزش و پرورش ظلم کرده اند.

حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری, بیان کرد: در زمان استخدام دوره قبل در آموزش و پرورش چالوس, 70 نیروی غیربومی جذب شد که ابتدا بسیاری بدون حتی یک روز تدریس در این شهرستان رفتند و عده ای هم سالهای بعد رفتند و امروز با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

وی گفت: نیروهایی که با نام چالوس استخدام شدند باید برگردند و یا اگر نمی آیند از آموزش و پرورش بیرون کنند زیرا آنها تعهد دادند در این شهرستان خدمت کنند و این ظلم است.

امام جمعه چالوس تصریح کرد: نیرویی که نتواند یک روز هم به وظیفه خود عمل کند همان بهتر که از سیستم آموزش و پرورش خارج شود.

راشدی گفت: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش, نتیجه بی تدبیری مسئولان وقت در بحث استخدام نیروهای آموزش و پرورش بوده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon