پیشرفت چشمگیر تهران در حوزه گردشگری و فضای سبز شهری


پیشرفت چشمگیر تهران در حوزه گردشگری و فضای سبز شهری

شهردار یکی از شهرهای بغداد درخصوص پیشرفت شهری تهران نسبت به کشور خود خبر داد و گفت: متأسفانه بغداد به خاطر مشکلات جنگی نتوانسته همانند ایران از منظر شهری پیشرفت‌های خوبی را کسب کند.

حکیم عبدالزهرا حسن در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با بیان این مطلب افزود: در طی سفرهای قبلی که به ایران داشتم هر دفعه توانستم ایده‌ها و پیشرفت‌هایی را کسب کنم، چراکه این سفر برای من تجربه بسیار خوبی بود.

وی در ادامه در خصوص برگزاری پنجمین نشست هیئت اجرایی شهرداران آسیایی تصریح کرد: برگزاری این اجلاس برای کشورها بسیار مفید است، چراکه باعث می‌شود با ایده‌ها و تجربه‌های جدید آشنا شویم و از تجربیات آنها برای کشور و شهر خود استفاده می‌کنیم.

عبدالزهرا حسن در ادامه از پیشرفت ایران در خصوص صنعت گردشگری خبر داد و اظهار کرد: صنعت گردشگری در ایران رو به پیشرفت است و بعد از هر سفر به ایران، شاهد تفاوت گردشگری هر سفر نسبت به سفرهای قبلی هستم زیرا طی بازدید از محله گل و بلبل برای کودکان که بسیار جالب و زیباست که قصد درست کردن چنین محله‌ای در کشور خود هستم.

شهردار یکی از شهرهای بغداد در خصوص تفاوت تهران با این کشور گفت: شهر تهران از لحاظی همانند بغداد است اما از جهاتی دیگر متفاوت است، اما توانسته پیشرفت‌های خوبی در زمینه گردشگری و فضای سبز داشته باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon