۹ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان اردبیل ارائه شد


9 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان اردبیل ارائه شد

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: امسال بیش از ۹ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند شهرستان اردبیل ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلیل قدیمی ظهر امروز در جلسه بررسی اقدامات حمایتی کمیته امداد از مددجویان اردبیل اظهار داشت: با پرداخت وام، 11 نفر از سرپرست خانواده‌هایی که به دلیل محکومیت‌های مالی و جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی با اشاره به میزان مساعدت و کمک کمیته امداد برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تحت پوشش کمیته امداد اردبیل بیان کرد: ارزش ریالی وام پرداختی به این تعداد از خانواده‌ها بالغ بر 798 میلیون ریال بوده تا بتوانند برای آزادی از این تسهیلات استفاده کنند.

قدیمی از پرداخت بالغ بر 9 میلیارد و 442 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به خانواده تحت حمایت و افراد نیازمند این شهرستان در سال 94 خبر داد و افزود: این مقدار تسهیلات در اختیار 812 خانوار تحت پوشش و اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار گرفته است تا بدین طریق بخشی از مشکلات آنان رفع شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه برای 486 خانواده‌ تحت حمایت بیش از 4 میلیارد و 504 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی پرداخت شده است، تصریح کرد: بالغ بر 4 میلیارد و 140 میلیون ریال نیز در اختیار 315 خانواده‌ نیازمند قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی به‌صورت کاملاً قرض‌الحسنه به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود، گفت: این نوع تسهیلات پس از نیازسنجی و تعیین اولویت‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات درمانی، معیشتی، تحصیلی و ازدواج نیازمندان در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon