راهبرد ۳ تشکل اصولگرا "یک صدا و یک فهرست" است

راهبرد 3 تشکل اصولگرا "یک صدا و یک فهرست" است

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: سه تشکل ایثارگران، پایداری و مؤتلفه توافق کرده‌اند که با راهبرد یک صدا – یک فهرست بر اساس خرد جمعی فرآیند همگرایی و وحدت اصولگرایان حرکت کنند.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: سه تشکل ایثارگران، پایداری و مؤتلفه اسلامی توافق کرده اند که با راهبرد یک صدا – یک فهرست بر اساس خرد جمعی فرآیند همگرایی و وحدت اصولگرایان حرکت کنند.

وی تاکید بر وحدت اصولگرایی افزود: تنها راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات پیش رو ائتلاف است.

دبیرکل حزب مؤتلفه تصریح کرد: اصولگرایان باید نقشه‌های دشمن را بشناسند و آن را درک کنند و در داخل سازمان ولایت عمل کنند. ما باید به پیوند مقدس همه ظرفیت‌های اصولگرایی پایبند باشیم.

حبیبی ادامه داد: اصولگرایان باید از خود بپرسند که آیا درک درستی از دشمن و ترفندهای انها دارند و اگر نقشه‌های دشمن را محاسبه نکرده‌اند، دچار غفلت شده‌اند.

دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: خوشبختانه جلسات متعدد و خوبی میان سه تشکل ایثارگران و پایداری و مؤتلفه اسلامی در جهت وحدت اصولگرایان برداشته شده است. این سه تشکل در بیش از 20 نشست اصلی و فرعی با براورد اوضاع و شرایط پیش رو در آستانه انتخابات بر وحدت و ائتلاف حداکثری اصولگرایان تأکید دارند.

حبیبی تأکید کرد: سه تشکل تعهد داده‌اند که نه تنها فهرست جداگانه نخواهند داد؛ بلکه بر روی افراد اختلافی اصرار نورزند.

وی تصریح کرد: ما خودمان را قطب عالم امکان نمی‌دانیم و اینطور نیست که دیگران بیایند و به ما بپیوندند. این سم مهلک است. اصولگرایان هیچ کدام خود را قطب اصلی نمی‌دانند.

دبیرکل حزب مؤتلفه افزود: ما بر اساس خرد جمعی، روند همگرایی را طی می‌کنیم و امیدواریم همه ظرفیت‌های اصولگرایی در این فرآیند قرار بگیرند.

حبیبی افزود: هر سه تشکل پذیرفته‌اند که فهرست نهایی بر اساس سهمیه بندی احزاب، افراد و اضلاع اصولگرایی شکل نمی‌گیرد بلکه بر اساس معیارها و مقیاس‌های ولایی و صلاحی‌تدارهای علمی و عملی نامزدها شکل خواهد گرفت.

وی در مورد ساز و کار رسیدن به فهرست واحد اظهار داشت: ساز و کار رسیدن به فهرست مورد اجماع توسط شورای هماهنگی اصولگرایان و نهایتاً شورای داوری تعیین خواهد شد.

دبیرکل حزب مؤتلفه تصریح کرد: سه تشکل تاکید بر گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان رهبری و اصول و ارزش‌ها را اصل دانسته و به دنبال تشکیل جبهه فراگیر اصولگرایی هستند.

انتهای‌پیام/

اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon