«بازشناخت ادبیات داستانی در غرب» مکتوب شد

«بازشناخت ادبیات داستانی در غرب» مکتوب شد

پارسی‌نژاد از نگارش اثر جدیدی با عنوان «بازشناخت ادبیات داستانی در غرب» خبر داد و گفت: این کتاب از سوی کانون اندیشه جوان روانه بازار کتاب خواهد شد.

کامران پارسی‌نژاد، نویسنده و منتقد، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اثر جدید در دست انتشار خود گفت: «بازشناخت ادبیات داستانی در غرب» عنوان جدیدترین کتابم است که قرار است از سوی کانون اندیشه جوان منتشر شود. این کتاب تلاش دارد تا به ارائه تعریف دقیق و درست و معرفی روشن و صحیحی از مکاتب ادبی و داستان‌نویسان مطرح غربی بپردازد. 

وی ادامه داد: این کتاب در دو جلد عمده شامل مکاتب ادبی و داستان‌نویسان مطرح تنظیم شده است. ما در این کتاب همه ژانرهای ادبی را بررسی کردیم. به نظر می‌رسید که این ژانرها و مکتب‌ها به درستی برای مردم ایران معرفی نشده بودند و در این زمینه شکاف‌های جدی وجود داشت که مانع از تفهیم صحیح به مخاطب می‌شد. تلاشم در این بخش از کتاب بر این بود که بتوانم تعریف دقیق و روشنی ارائه دهم تا نواقصی که از این دست ایجاد شده، برطرف شود.

پارسی‌نژاد به بخش دیگر کتاب اشاره کرد و افزود: معرفی نویسندگان بخش دیگر این کتاب را تشکیل می‌دهد. به نظرم نویسندگانی مانند ولف، ناباکوف و ... در ایران به خوبی معرفی نشده‌اند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران