نقشه جامع و تفصیلی تالش بازنگری می‌شود


نقشه جامع و تفصیلی تالش بازنگری می‌شود

شهردار تالش گفت: با افزایش وسعت شهر تالش نقشه‌های جامع و تفصیلی این شهر بازنگری می‌شود تا خدمات بیشتری به شهروندان ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تالش، حسن‌ محمدپور  امروز در مراسم بهره‌برداری از 7 طرح عمران شهری تالش با بیان اینکه محدوده شهر افزایش یافته است و نیاز به بازنگری نقشه‌های جامع و تفصیلی دارد اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان نقشه‌های جامع و تفصیلی دارد اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان نقشه‌های جامع و تفصیلی شهر تالش بازنگری می‌شود تا حاشیه‌نشینان نیز بتوانند از خدمات شهری بهره‌مند شوند.

وی بال بیان اینکه وسعت شهر تالش در حال حاضر به هزار و 113 هکتار رسیده است افزود: احداث بلوار و میدان امام حسین(ع) در ورودی شهر و بلوار پائیزان در خروجی شهر تالش با کاشتن درختان زیبا و نصب تیرهای برق جلوه‌ای زیبا به این شهر بخشیده است.

محمدپور بهره‌برداری از 7 طرح عمران شهری با سرمایه‌گذاری 1میلیارد و 70 میلیون تومان اعتبار از طرح‌های توسعه و زیبا سازی این شهر اعلام و تصریح کرد: با خرید بیش از 700 تن قیر به ارزش اقتصادی 7 میلیارد ریال مرحله دوم آسفالت و لکه‌گیری کوچه‌ها، معابر عمومی و خیابان‌های این شهر با شدت هر چه تمام‌تر شروع شده است.

شهردار تالش ایجاد زیر ساخت‌ برای ارائه خدمات ایمنی در کوچه‌ها و حفر چاه‌های نیمه عمیق در بلوارها و داخل بوستان‌های این شهر را از اولویت‌ شهرداری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه درختان و فضای سبز این شهر با تانکر آب آبیاری می‌شد لذا برای استفاده بهینه از آب چاه‌های عمیق در بلوارها و بوستان‌های این شهر حفر می‌شود تا علاوه بر آبیاری درختان و فضای سبز در فصل گرم سال در مواقع ضروری نیز بتوان از آب این چاه‌ها برای مصارف دیگر استفاده کرد.

شهردار تالش یکی دیگر از اقدامات بسیار مهم این شهرداری بازگشایی معابر و گره ترافیکی خیابان‌های تنگ و باریک این شهر اعلام  کرد و گفت: برای تملک اراضی، احداث پل و آسفالت  راه‌های کنارگذر برای روان کردن ترافیک درون شهری شورای شهر تالش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به این امر اختصاص داده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon