حسینی: گوام تیمی ناشناخته اما قدرتمند است

حسینی: گوام تیمی ناشناخته اما قدرتمند است

مدافع تیم ملی کشورمان می‌گوید که گوام جزو تیم‌های قدرتمند گروه ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی  در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر اردوی خوبی را شروع کرده‌ایم و دو روز است در زمین ورزشگاه آزادی تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم و این زمین می‌تواند کمک بزرگی به ما کند. ما در کمپ تیم‌های ملی آن طور که باید، تمرین نمی‌کردیم و فکر می‌کنم تمرین در زمین ورزشگاه آزادی برای ما خوب باشد تا بتوانیم برای دو روز آینده برای بازی رفت مقابل گوام آماده شویم.

وی افزود: امروز هم آنالیزی از تیم گوام داشتیم و به نظرم آنها تیم خوبی هستند. اکنون همه تیم‌های آسیایی پیشرفت کردند و همان طور که می‌دانید قطر و امارات قدرت گرفتند. گوام هم جزو تیم های ناشناخته‌ای محسوب می‌شود که قدرتمند است و روز به روز پیشرفت می‌کند.

مدافع تیم ملی کشورمان درباره اینکه تیم گوام زودتر از تیم ایران تمریناتش را آغاز کرده و این مسئله چگونه خواهد بود، گفت: متأسفانه همیشه هم تمرینات و اردوهای ما و هم بازی‌های تدارکاتی‌مان کمتر است و باید با این مسئله بسازیم. خوب نیست که شرایط تیم این گونه باشد اما با همین شرایط آماده می‌شویم و امیدوارم هواداران نیز حمایت‌مان کنند تا بازی سخت را با پیروزی به پایان برسانیم.

حسینی یادآور شد: متأسفانه آن طور که باید نتوانستیم در زمین کمپ تمرین کنیم اما خدا را شکر زمین خوبی در اختیارمان قرار گرفته است فکر می‌کنم ما فقط این یک زمین را داریم و با توجه به اینکه نه اردویی داشتیم و نه بازی تدارکاتی امیدوارم حداقل امکانات برای تیم ملی فراهم شود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon