اجرای طرح تشویقی سوادآموزی برای مردم اردبیل اطلاع‌رسانی شود


اجرای طرح تشویقی سوادآموزی برای مردم اردبیل اطلاع‌رسانی شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح‌ سوادآموزی و مفاد تشویقی آن باید در قالب‌های مختلف تبلیغاتی به اطلاع عموم مردم استان اردبیل رسانده شود تا با آگاهی در این زمینه از مزایای اجرای طرح بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در جلسه مشترک شورای پشتیبانی سوادآموزی استان و شهرستان اردبیل اظهار داشت: آموزش و پرورش استان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و امام راحل با تمام توان آماده جذب سوادآموزان بوده و در این راستا تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به حرکت تاریخی دولت در اولویت دادن کار و بحث سوادآموزی گفت: اختصاص تشویقات ویژه به افراد بی‌سواد زیر50 سال در سال 94 یک حرکت تاریخی برای سوادآموزی و ریشه‌کنی بی‌سوادی بوده که این امر می‌تواند نتابج و ثمرات بسیار مثبت و موثری به دنبال داشته باشد.

سپهری تصریح کرد: این طرح می‌تواند در بیسوادان برای شرکت در کلاس‌های سوادآموزی ایجاد رغبت کرده و زمینه‌های حضور آنها را در کلاس‌های سوادآموزی و اقدام برای یادگیری سواد فراهم می‌آورد که انتظار می‌رود با اجرای این طرح شاهد افزایش سطح سواد در سطح کشور و استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اطلاع‌رسانی در زمینه اجرای طرح‌های تشویقی سوادآموزی افزود: این طرح و مفاد تشویقی آن باید در قالب‌های مختلف تبلیغاتی به اطلاع عموم مردم رسانده شود تا با آگاهی در این زمینه به سوادآموزی تمایل و رغبت نشان داده و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در سطح استان اردبیل باید تلاش و جدیت مسئولان مربوطه بر اطلاع‌رسانی دقیق از این طرح برای افراد بیسواد و گروه هدف باشد تا بتوان در این حوزه شاهد اقداماتی شایسته و موثر بوده و میزان باسوادی را در سطح استان افزایش داد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon